Με ξεχωριστή ρετρό αισθητική που ακολουθεί vintage σχεδιαστικές γραμμές του παρελθόντος, σύγχρονη τεχνολογία και υψηλό επίπεδο κατασκευής με μεταλλικό κορμί, τα Lambretta V125, Royal Alloy GP125 και Vespa Primavera S 125, είναι κατάλληλα για κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου που θέλουν να γεμίσουν τις μετακινήσεις τους με νοσταλγία οικονομία και στιλ.
Είναι γεγονός ότι οι στιλιστικές τάσεις των προηγούμενων δεκαετιών έχουν κάνει δυναμική επιστροφή και έτσι, διαχρονικά σχέδια οχημάτων επιστρέφουν στο προσκήνιο. Με τα μεταλλικά scooter Lambretta V125, Royal Alloy GP125 και Vespa Primavera S 125 θα συνδυάσεις ουσία και στιλ, δίνοντας χρώμα στην καθημερινές μετακινήσεις σου.
Δε σε νοιάζει η βενζίνη! Δεν καίνε τίποτα και παρκάρεις παντού Είναι αυτόματα για μεγαλύτερη άνεση και έχουν χώρους για να βολέψεις την πραμάτεια σου Τα οδηγάς ακόμα και με δίπλωμα αυτοκινήτου Μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις το βήμα και να πάρεις 2 τροχούς αντί για 4;
Η V125 είναι εμποτισμένη από ιταλική κουλτούρα και αισθητική, αναβλύζοντας από παντού ιταλική φινέτσα και άρωμα Μιλάνου. To σώμα της είναι όλο μεταλλικό, όπως οι πρόγονοι της, με την σχεδίαση της δια χειρός KISKA να είναι στα όρια του ρετρό με μοντέρνες γραμμές να την φέρνουν στο σήμερα. Κάθε λεπτομέρεια του V-Special είναι απόδειξη ότι είναι ένα καθαρόαιμο Lambretta. Τα φωτιστικά σώματα φέρουν το εμπορικό σήμα της Lambretta, ενώ το κλειδί είναι διακοσμημένο με το παραδοσιακό λιοντάρι της φίρμας. Το αφρώδες της σέλας παρότι σχετικά σκληρό δεν προβληματίζει, με το σχήμα και το ύψος της να προσφέρουν ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος, ενώ και ο συνεπιβάτης έχει αρκετό χώρο στη διάθεση του. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος και μικροπράγματα, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει ένα ντουλαπάκι με θύρα USB.
Τη Lambretta V125 κινεί ένας αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 124,7 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 10 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 0,94 κιλά ροπή στις 7.000 σ.α.λ, όντας αρκετά ψωμωμένος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η ισχύς στον πίσω τροχό περνάει μέσα από ένα CVT κιβώτιο, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται πάντα σε χαμηλές τιμές. Το πλευρικό πλαίσιο διπλού στρώματος, χρησιμοποιεί μια έξυπνη μεσαία δοκό από χάλυβα πάχους 1,2 mm, η οποία απλώνεται στα πλάγια, παρόμοια αρχιτεκτονική με αυτή που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα. Αυτή η κατασκευή επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στον κινητήρα ενώ αυξάνει την ακαμψία χωρίς περιττή προσθήκη βάρους στο μοντέλο. Ο κινητήρας δουλεύει ομαλά, είναι εύστροφος, με καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές. Τα 10 άλογα είναι αρκετά για να ξεκολλήσουν άμεσα την ελαφριά V125 από το φανάρι, με το γκάζι να έχει καλή απόκριση. Οι τροχοί των 12 ιντσών βοηθούν το ιταλικό μοντέλο να κινείται ευέλικτα, με το μικρό του μέγεθος να είναι ιδανικό για ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα και εύκολο παρκάρισμα, ενώ ταυτόχρονα παραμένει σταθερή δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς.
Εκεί που η Royal Alloy διαφοροποιείται σημαντικά από τον μέσο όρο, είναι στην φιλοσοφία κατασκευής των scooter της, τα οποία φτιάχνει σχεδόν εξολοκλήρου από μέταλλο. Οι χαρακτηριστικές σχεδιαστικές γραμμές του θυμίζουν τα Lambretta της δεκαετίας του 1960, τα οποία συνδέθηκαν άρρηκτα με την Αγγλική «mod» κουλτούρα, με την πνευματική ιδιοκτησία της σχεδίασης του scooter να ανήκει πλέον εξολοκλήρου στην Royal Alloy. Η μέτριας σκληρότητας σέλα αποδεικνύεται άνετη ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο τμήμα στην διάθεσή του, αλλά παράλληλα άπλετο χώρο για τα πόδια του αλλά και την πίσω σχάρα να «ντουμπλάρει» ως χειρολαβή. Στα των αποθηκευτικών χώρων, το GP125 προσφέρει ένα ντουλαπάκι στην ποδιά, το οποίο έχει υποδοχή USB, κλειδώνει και είναι αρκετά ευρύχωρο για τοποθέτηση αντικειμένων. Kάτω από την σέλα δεν υπάρχει χώρος για κράνος και άλλα αντικείμενα και αυτό επαφίεται στην σχεδίαση του και τον στιλιστικό του προσανατολισμό, θυσιάζοντας εν μέρει την εργονομία για την εξωτερική εμφάνιση, με τα μηχανικά μέρη να σκεπάζονται πλήρως (Swan design).
Για το GP125, η Royal Alloy συνεργάστηκε με την SYM και εξασφάλισε τον κινητήρα των 124,6 κυβικών που η τελευταία τοποθετεί και στα δικά της μοντέλα. Ο εν λόγω κινητήρας είναι αερόψυκτος και 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει περίπου 10 ίππους, μια επίδοση που το τοποθετεί στα επίπεδα της κατηγορίας. Ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο και με το άνοιγμα του γκαζιού, το GP125 κυλά στο δρόμο με πολυτελή, premium τρόπο. Το ζύγισμα του μοντέλου είναι προσεγμένο και η σταθερότητα του στην ευθεία εμπνέει εμπιστοσύνη. Η ευελιξία του και η απόκριση στις εντολές του τιμονιού είναι «κοφτερές» σαν ξυράφι, σε βαθμό που απαιτεί μια μικρή συνήθεια! Πράγματι, οι τροχοί των 12 ιντσών και το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και εμπρός σύστημα, οδηγούν σε μια έντονη ανταπόκριση στους χειρισμούς, όταν όμως την συνηθίσετε, θα… εξαφανίζεστε στο πυκνό μποτιλιάρισμα, σαν να ήσασταν νερό σε αυλάκι.
Η Primavera διανύει την καλύτερή της εποχή και το αποδεικνύει στη πράξη. Δύσκολα την αποχωρίζεσαι, καθώς η πρακτικότητα και η ευκολία χειρισμών που προσφέρει, σε κάνουν να θες να τη χρησιμοποιείς ακόμα και για τις πιο μικρές αποστάσεις. Οι σχεδιαστές της Vespa έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, αφού έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την παραδοσιακή της εμφάνιση, αλλά την έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως και έχουν προσθέσει άκρως μοντέρνες πινελιές, ώστε να συμβαδίζει με τα πρότυπα της εποχής. Η σέλα είναι άνετη, έχει μαλακό αφρώδες και έχει μικρή απόσταση από το έδαφος. Για τον συνεπιβάτη, το κομμάτι της σέλας που απομένει δεν είναι μεγάλο, ενώ τα πόδια του φιλοξενούνται στο πίσω μέρος της ποδιάς. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κράνος και περισσεύει χώρος για γάντια ή αδιάβροχα, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά με θύρα USB.
Η ολοκαίνουργια έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών διαθέτει το Vespa Multimedia Platform, με το οποίο διαχειρίζεσαι τις κλήσεις και τη μουσική ή μπορείς να ενεργοποιήσεις τις φωνητικές εντολές από τα κουμπιά στο τιμόνι. O μονοκύλινδρος, τετράχρονος 3-βάλβιδος i-get κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 10,7 ίππους στις 7.700σ.α.λ. και 1,06 κιλά ροπής στις 6.500σ.α.λ. Η Primavera δεν φοβάται την πυκνή κίνηση, αφού είναι ιδιαίτερα φιλική και ευέλικτη. Αλλάζει αστραπιαία κατεύθυνση και σε αυτό συμβάλουν οι μικρής διαμέτρου τροχοί, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους και οι μαζεμένες διαστάσεις. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου και ο αναβάτης απολαμβάνει ποιότητα κύλισης που συναντάμε σε ακριβότερα scooter. Ο i-get κινητήρας σε στέλνει σβέλτα από φανάρι σε φανάρι και η καλορυθμισμένη μετάδοση σε βοηθάει να κινηθείς με ακρίβεια σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ η χαμηλή κατανάλωση κάνει οικονομικές της μετακινήσεις σου.