Είναι εύχρηστες, οικονομικές, διασκεδαστικές, με ιδιαίτερη έμφαση στη σχεδίαση και οδηγούνται με Α2 δίπλωμα. 4 μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν στιλ και ουσία, δίνοντας ξεχωριστές νότες στην καθημερινότητα σου.
Η ολοένα αυξανόμενη δημοφιλία στην κατηγορία των μικρών μοτοσυκλετών είναι απόρροια της ευχρηστίας και του καθημερινού χαρακτήρα τους. Για τους πιο απαιτητικούς, οι εταιρείες φρόντισαν να ενσωματώσουν μια ιδιαίτερη σχεδίαση που τις κάνουν να ξεχωρίζουν από το σύνολο. Στις Benelli Leoncino 250, Brixton Felsberg 250, Husqvarna Svartpilen 250 και Voge 300AC, η εμφάνιση τους σε συνδυασμό με την οδηγική απόλαυση που μπορούν να σου προσφέρουν θα σε κάνουν να ξεχάσεις μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές, ενώ ταυτόχρονα είναι κατάλληλες για κατόχους Α2 διπλώματος.
Θα σε κάνουν να ξεχάσεις τις μεγαλύτερες! Μικρές σε κυβισμό αλλά με μεγάλα προσόντα Τραβάνε τα βλέμματα χωρίς να κοστίζουν Κατάλληλες και για Α2 δίπλωμα Πόσο ρόλο παίζει για σένα η σχεδίαση σε μια μοτοσυκλέτα;
Το Leoncino 250 είναι μια μαζεμένων διαστάσεων μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τη ρετρό με τη μοντέρνα εμφάνιση βαδίζοντας στα χνάρια του μεγάλου αδελφού της, του Leoncino 500. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των νεορετρό μοτοσυκλετών, το Leoncino, αποπνέει μια αύρα νοσταλγίας θυμίζοντάς μας τις βασικές αρχές του μοτοσυκλετισμού, αφού δεν υπάρχει τίποτα περιττό επάνω της και τα διακοσμητικά στοιχεία είναι ελάχιστα. Οι ρευστές γραμμές ξεκινούν από το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας και συνεχίζονται μέχρι τη λεπτή, μινιμαλιστική ουρά, από την οποία απουσιάζει η βάση της πινακίδας, καθώς έχει μετακομίσει στον λασπωτήρα του πίσω τροχού και στηρίζεται στην αριστερή μεριά του ψαλιδιού. Ο στρογγυλός προβολέας ακολουθεί σχεδιαστικά την παράδοση, αλλά είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προσταγές του σήμερα, καθώς είναι τεχνολογίας LED. Αντίστοιχα, τον ρόλο του πίσω φωτιστικού σώματος έχουν πάρει μια σειρά από κόκκινα LED. Το σημείο κλειδί, βέβαια, στην εμφάνιση του Leoncino δεν είναι άλλο από το μικρό μεταλλικό λιονταράκι που βρίσκεται στο εμπρός φτερό. Την πληροφόρηση του αναβάτη έχει αναλάβει μια ολοκαίνουργια πλήρως ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Το Leoncino 250 κινείται χάρη σε έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υδρόψυκτο κινητήρα 249 κυβικών που αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,14 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η μοτοσυκλέτα χτίζεται πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο-χωροδικτύωμα, που συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός διαμέτρου 41 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ πίσω. Την πέδηση αναλαμβάνει ένας δίσκος 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 240 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα με στάνταρ ABS φυσικά.
Το Felsberg δεν περνάει απαρατήρητο και πρόκειται για έναν άξιο εκπρόσωπο της ρετρό κατηγορίας. Η σχεδίαση και τα υλικά έχουν επιλεγεί με στόχο τη γνήσια scrambler εικόνα και τα μόνα στοιχεία που στην ουσία προδίδουν ότι πρόκειται για νέο μοντέλο είναι τα LED φωτιστικά σώματα. Ο εμπρός προβολέας διαθέτει μια οριζόντια γραμμή σε ρόλο day-light και στο κέντρο υπάρχει το χαρακτηριστικό «Χ» που συνοδεύει το λογότυπο της Brixton. Μια διακριτική, λεπτή γραμμή από LED εκτελεί χρέη πίσω φωτιστικού σώματος, ενώ και τα φλας είναι ίδιας τεχνολογίας. Το ρεζερβουάρ είναι διακοσμημένο με ξύλο και αλουμίνιο, ενώ η επιλογή τροχών με ακτίνες ταιριάζει απόλυτα με το στιλ τις μοτοσυκλέτας και είναι μονόδρομος σε τέτοιου είδους κατασκευές. ,Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσα από ένα μικρό στρογγυλό όργανο, στο κάτω μέρος του οποίου υπάρχει μια μικρή οθόνη με επιπλέον ενδείξεις. Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 249 κυβικών με τις δυο βαλβίδες, αποδίδει 17,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 1,7 kg-mστις 6.500 σ.α.λ. Οι ψήκτρες θυμίζουν παλαιότερες μοτοσυκλέτες, αλλά έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο σύνολο που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία του. Οι λαιμοί των εξατμίσεων είναι τυλιγμένοι με θερμομονωτική ταινία και καταλήγουν σε ένα inox τελικό, που θυμίζει after market κατασκευή. Το Felsberg είναι κτισμένο γύρω από ένα ατσάλινο, ανοικτό πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής. Αυτή η διάταξη όχι μόνο ταιριάζει με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά διατηρεί και το βάρος χαμηλά, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 155 κιλά στεγνή. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με μαύρα καλάμια εμπρός, μια λύση που το κάνει να ξεχωρίζει από άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση της προφόρτισης των ελατηρίων. Για την επιβράδυνση, χρησιμοποιούνται δίσκοι εμπρός και πίσω με δικάναλο ABS, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί, είναι ντυμένοι με χωμάτινα ελαστικά με χοντρό τακούνι σε διάσταση 100/90-18 μπροστά και 120/80/17 πίσω.
Η εμφάνιση του Svartpilen 250 ακολουθεί πιστά τις ρετρό σχεδιαστικές γραμμές της Husqvarna. Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, ενώ πολλά εξαρτήματα του μοντέλου είναι φινιρισμένα με ανοδίωση. Το τιμόνι και το σχήμα της σέλας ολοκληρώνουν το scrambler look. Το εμπρός και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED. Η Svartpilen 250 διαθέτει τον κορυφαίο μονοκύλινδρο κινητήρα των 248cc ο οποίος παράγει 30 ίππους και 24Nm ροπής ενώ παράλληλα πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές EURO5. Το 6-τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη για ομαλότερη κατανομή της ισχύος σε απότομα κατεβάσματα. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τις κορυφαίες αναρτήσεις WP APEX οι οποίες διατηρούν τις ίδιες διαδρομές με το 401. Το αμορτισέρ έχει διαδρομή 142mm και ρυθμίζει ως προς την προφόρτιση ελατηρίου ενώ εμπρός συναντάμε ένα ανεστραμμένο σύστημα 43mm με διαδρομή 142mm. Οι αναρτήσεις λειτουργούν σε συνεργασία με τους τροχούς 17 ιντσών για να δημιουργήσουν ένα σύνολο που θα ανταπεξέλθει με ευκολία σε όλες τις συνθήκες. Οι διάσταση των ελαστικών είναι 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω. Τα κορυφαία φρένα της Bybre (θυγατρική της Brembo) εξοπλίζουν και την Husqvarna Svartpilen 250 με μια δισκόπλακα εμπρός 320mm και τετραπίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και πίσω με δισκόπλακα 230mm και διπίστονη δαγκάνα. Η τεχνολογία της Bosch δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και είναι εκεί με την δικάναλη μονάδα ABS 10.1MB, η οποίας διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης. Το συνολικό βάρος του Svartpilen 250 ανέρχεται στα 153 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο έχει χωρητικότητα 9,5 λίτρα.
Η Voge 300AC παντρεύει σχεδιαστικά το μοντέρνο με το ρετρό και το vintage με τη σύγχρονη τεχνολογία. Οι καμπύλες κυριαρχούν και υπάρχουν παντού πάνω της, στο ρεζερβουάρ, το οργανάκι και φυσικά τον LED προβολέα, ο οποίος είναι ιδιαίτερος στο εσωτερικό του με τα πολλά μικρά LED αριστερά και δεξιά. Ίδιας τεχνολογίας είναι το πίσω φωτιστικό σώμα που σχηματίζει ένα Π, αλλά και τα φλας με σχεδίαση τύπου πλάγιου U. Ξεχωριστή νότα δίνουν και οι πινελιές από βουρτσισμένοαλουμίνιο όπως τα στηρίγματα του προβολέα και του εμπρός φτερού και τα πλαϊνά προστατευτικά του ψυγείου. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη με ευανάγνωστες ενδείξεις στην οποία μπορείς να επιλέξεις το χρώμα του φόντου, ενώ ακριβώς από κάτω της βρίσκεται μια θύρα USB για τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς. Αποδίδει 28.2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το πλαίσιουψηλής αντοχής είναι κατασκευασμένο με ρομποτικήτεχνολογία, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης μετάλλου ώστε να προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμμένοπιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρες μπουκάλες και μονό αμορτισέρ πίσω με μοχλικό. Για την πέδηση έχουν επιστρατευτεί 2 δισκόφρεναμαργαρίτα 300mm εμπρός και μονή δισκόπλακα μαργαρίτα 220mm πίσω, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλο ABS της Bosch.