Η Mission Motorcycles αλλάζει και διευρύνει ακόμη περισσότερο τις δραστηριότητές της βάζοντας στο πρόγραμμα την παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης και για άλλα οχήματα.
Συγκεκριμένα η νέα εταιρία θα ονομάζεται επίσημα Mission Electric και βάζει σαν σκοπό την εξέλιξη και παραγωγή συστημάτων μετάδοσης και ηλεκτρικούς κινητήρες και για άλλου τύπου οχήματα, πέρα από μοτοσικλέτες, για λογαριασμό και άλλων κατασκευαστών. Η αμερικάνικη εταιρία θέλει να επεκταθεί στο χώρο των αυτοκινήτων αλλά και των σκαφών (!), ενώ όπως θα διαπιστώσετε και εσείς στα σχέδιά της περιλαμβάνεται και η είσοδος στην αγορά των μηχανημάτων έργων αλλά και των οχημάτων βαρέως τύπου. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα asphaltandrubber, η οποία επικαλείται δικές της πηγές, για τη σύσταση της νέας εταιρίας η Mission Motorcycles θα ενωθεί ξανά με την Mission Motors από την οποία και προέκυψε, την εταιρία που ασχολούνταν ήδη με την εξέλιξη των συστημάτων μετάδοσης για άλλους τύπους οχημάτων.
Όπως επισημαίνει και η ιστοσελίδα asphaltandrubber, ο Mark Seeger, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Mission, φαίνεται να έχει βρει τα απαραίτητα κεφάλαια για ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα. Ωστόσο, αυτό έρχεται σε αντίφαση με το γεγονός ότι η εταιρία δεν έχει καταφέρει να παραδώσει ακόμη τις πρώτες Mission R και Mission RS στους ιδιοκτήτες τους με τις παραδόσεις να ξεκινούν μετά από αναβολές το δεύτερο ή το τρίτο τρίμηνο του 2015.
Η Mission έχει καταφέρει να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας με τις δύο ηλεκτρικές της μοτοσικλέτες, οι οποίες βάσει χαρακτηριστικών, είναι από τα πιο προηγμένα μοντέλα που έχουμε δει στο χώρο μέχρι στιγμής. Με τα μοντέλα της η εταιρία έχει καταφέρει να σπάσει αρκετά σχετικά ρεκόρ ταχύτητας, ενώ επιτυχία σημείωσε και στο τελευταίο Isle of Man ΤΤ. Εκεί, η Mugen Shinden, με μοτέρ της Mission κέρδισε την κατηγορία στα ηλεκτρικά με τον John McGuinness να τερματίζει στην πρώτη θέση, διαλύοντας και το ρεκόρ γύρου και τον ομόσταυλό του Bruce Anstey να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.