Μoto Guzzi Breva: Η πιο «βαρετή» μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi μεταμορφώθηκε

Μoto Guzzi Breva: Η πιο «βαρετή» μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi μεταμορφώθηκε
11 Φωτογραφίες »

30 κιλά ελαφρύτερη, χάρη στις παρεμβάσεις των Rusty Brains
Νέο πλαίσιο και ψαλίδι με αλλαγή της γεωμετρίας
Ρεζερβουάρ με δερμάτινη λωρίδα και «διαστημικά» καλύμματα πιρουνιού
Ρυθμιζόμενο τιμόνι και καινούργιο σύστημα εξάτμισης

30 κιλά ελαφρύτερη, χάρη στις παρεμβάσεις των Rusty Brains

Η Moto Guzzi Breva 750, διάσημη στους κύκλους των Guzzisti για τη «συντροφική» της φύση και την ...απουσία οδηγικού χαρακτήρα, έλαβε τις εκτενείς παρεμβάσεις της ιταλικής ομάδας Rusty Brains, και παρουσιάστηκε ―μεταξύ πολλών άλλων― σημαντικά ελαφρύτερη, με το συνολικό της βάρος να έχει μειωθεί κατά 30 κιλά. Αυτό επιτεύχθηκε με στοχευμένες αλλαγές σε καίρια σημεία, όπως η αντικατάσταση πολλών μεταλλικών μερών με ελαφρύτερα εξαρτήματα από ντουραλουμίνιο και υαλοβάμβακα. Παράλληλα, το νέο χειροποίητο ρεζερβουάρ, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, συνέβαλε στη μείωση του βάρους, ενώ οι προσαρμοσμένες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, όπως τα καλύμματα των τροχών και τα πλευρικά πάνελ, σχεδιάστηκαν ώστε να είναι τόσο λειτουργικά όσο και ελαφριά. Επιπλέον, το νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα με σιγαστήρες Exan συνδυάζει αντοχή και χαμηλό βάρος. Συνολικά, η μείωση αυτή βελτιώνει την ευελιξία και την απόκριση της μοτοσυκλέτας, αναδεικνύοντας μια πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
 

Νέο πλαίσιο και ψαλίδι με αλλαγή της γεωμετρίας

Οι Rusty Brains, σε συνεργασία με τον Giuseppe Ghezzi της Ghezzi-Brian, προχώρησαν σε ριζική αναμόρφωση του πλαισίου και του ψαλιδιού της Breva 750, επανασχεδιάζοντας τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο δημιουργήθηκε εκ νέου με τη χρήση λογισμικού CAD και κατασκευάστηκε με τη μέθοδο CNC, διασφαλίζοντας ακρίβεια στις διαστάσεις και αυξημένη ακαμψία. Σημαντική αλλαγή αποτελεί και το νέο ψαλίδι, το οποίο ανασχεδιάστηκε ώστε να φιλοξενεί ένα μονό αμορτισέρ, αντί για το παραδοσιακό σύστημα με τα δύο. Το μεταξόνιο επιμηκύνθηκε κατά 90 χιλιοστά, ενώ ο κινητήρας τοποθετήθηκε παράλληλα με το έδαφος, επιτυγχάνοντας καλύτερη ευθυγράμμιση με τον άξονα μετάδοσης. Οι επεμβάσεις αυτές είχαν ως στόχο την ενίσχυση της σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες, ενώ διατήρησαν την ευελιξία της μοτοσυκλέτας στις αστικές διαδρομές.
 

Ρεζερβουάρ με δερμάτινη λωρίδα και «διαστημικά» καλύμματα πιρουνιού

Το ρεζερβουάρ της Moto Guzzi Breva 750 ανακατασκευάστηκε πλήρως, συνδυάζοντας λειτουργικότητα και ιδιαίτερο σχεδιασμό. Αποτελείται από μια εσωτερική δεξαμενή αλουμινίου, καλυμμένη με δύο χειροποίητα καλύμματα από υαλοβάμβακα, που προσδίδουν έναν σμιλευμένο, σχεδόν «διαστημικό» χαρακτήρα. Στο πάνω μέρος του, μια δερμάτινη λωρίδα καλύπτει το καπάκι πλήρωσης, ενισχύοντας τη ρετρό αισθητική και προσφέροντας μια λεπτομέρεια που συνδέει το παλιό με το νέο. Οι Rusty Brains, ωστόσο, δεν περιορίστηκαν μόνο στο ρεζερβουάρ, καθώς προχώρησαν και στην τοποθέτηση νέων καλυμμάτων στο πιρούνι. Τα συγκεκριμένα καλύμματα, με φουτουριστική εμφάνιση, συμβάλλουν στην αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας, προστατεύοντας ταυτόχρονα τις αναρτήσεις. Οι επιλογές αυτές αναδεικνύουν τη φιλοσοφία του συνεργείου: να συνδυάσει το κλασικό στυλ με σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις.
 

Ρυθμιζόμενο τιμόνι και καινούργιο σύστημα εξάτμισης

Η ανακατασκευή της Breva 750 περιλάμβανε και ουσιαστικές αλλαγές στο τιμόνι και το σύστημα εξάτμισης. Το νέο ρυθμιζόμενο τιμόνι αποτελείται από κλιπόν προσαρμοσμένα σε ένα άνω τριπλό σφιγκτήρα, κατασκευασμένο από αλουμίνιο με μηχανουργική κατεργασία CNC. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης, είτε προς μια πιο επιθετική στάση είτε προς μια πιο άνετη διαρρύθμιση, ενισχύοντας τον έλεγχο σε κάθε συνθήκη. Παράλληλα, το καινούργιο σύστημα εξάτμισης διαθέτει ανοξείδωτους σωλήνες και σιγαστήρες Exan, σχεδιασμένους για να βελτιώνουν τη ροή των καυσαερίων και να παράγουν έναν πιο βαθύ και δυναμικό ήχο. Οι επεμβάσεις αυτές στοχεύουν στη βελτίωση της απόδοσης, αλλά και στην ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας οδήγησης, συνδυάζοντας μηχανική ακρίβεια και αισθητική αρμονία.

BEST MOTO
BEST MOTO