Τα πάνω-κάτω είχαμε τη δεύτερη μέρα των δοκιμών του MotoGP στη Sepang. Ταχύτερος όλων ο Jorge Lorenzo της Yamaha, με δεύτερο τον Andrea Dovizioso της Ducati, και τρίτο τον Marc Marquez της Honda.
Οι περισσότεροι αναβάτες βελτίωσαν τους χρόνους τους τη 2η μέρα του τεστ, όμως μόνο ο Jorge Lorenzo κατάφερε να ρίξει το χρόνο του κάτω από τα 2 λεπτά, πετυχαίνοντας 1.59.963, καπαρώνοντας έτσι την πρώτη θέση.
Η ομάδα της Yamaha δοκίμασε αρκετά νέα εξαρτήματα αλλά και έπαιξε με τις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών βοηθημάτων,με στόχο την επιμήκυνση της διάρκειας ζωής των ελαστικών. Ο Lorenzo βελτίωσε τον καλύτερο χρόνο που είχε πετύχει την 1η μέρα, κόβοντας πάνω από μισό δευτερόλεπτο, όμως αντίθετα ο καλύτερος χρόνος του Rossi ήταν ελάχιστα πιο αργός από χθες, μην καταφέρνοντας κάτι καλύτερο από την 6η θέση στη δεύτερη μέρα.
Όπως ο Lorenzo, έτσι και ο Dovizioso βελτίωσε το χρόνο του,κατά 6 δέκατα του δευτερολέπτου, σημειώνοντας 2.00.015, για να βρεθεί 2ος στους χρόνους. Και ο Iannone ανέβασε ρυθμό, κόβοντας ένα δευτερόλεπτο από χθες, τερματίζοντας έτσι 5ος, μία θέση μπροστά από τον Rossi.
Τρίτος βρέθηκε τη δεύτερη μέρα του τεστ ο πρωταθλητής Marc Marquez, δοκιμάζοντας 2 μοτοσικλέτες, και βελτιώνοντας τις ρυθμίσεις της RC213V του. Ο Marquez είχε και μια ανώδυνη πτώση προς το τέλος των δοκιμαστικών. Ο ομόσταυλος του, Dani Pedrosa, δοκίμαζε και σήμερα 3 εκδόσεις του RC213V, αντίθετα με τον Marquez που έχει καταλήξει σε 2. Ο Pedrosa σημείωσε τον 4ο καλύτερο χρόνο της 2ης μέρας.
Δεν χτύπησε σε μια πτώση που είχε ο Pol Espargaro, της Yamaha Tech 3, ενώ ήταν 7ος στον πίνακα με τους καλύτερους χρόνους, ακολουθούμενος από τον Cal Crutchlow της CWM LCR Honda, στην 8η θέση.
Κορυφαίος αναβάτης της κατηγορίας OPEN ήταν ο Stefan Bradl της NGM Forward Racing, στην 11η θέση, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως χρησιμοποιεί κινητήρα του... 2013. Αναμένεται να παραλάβει νέο μοτέρ πριν την έναρξη της σεζόν του 2015.
Όσον αφορά στα νέα εργοστάσια που θα λάβουν μέρος στη σεζόν του 2015, καλύτερα από όλους τα πήγε ο Aleix Espargaro της Suzuki, που επικεντρώθηκε στην εξέλιξη πλαισίου και αναρτήσεων, καταφέρνοντας να κόψει ένα δευτερόλεπτο από τον χρόνο του, για να τερματίσει στην πολλά υποσχόμενη 10η θέση. Ο Maverick Vinales δεν τα κατάφερε το ίδιο καλά σε απόλυτους χρόνους, τερματίζοντας 15ος, έκοψε όμως πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον καλύτερο χρόνο που είχε σημειώσει την 1η μέρα.
Στο στρατόπεδο της Aprilia, ο Alvaro Bautista ήταν και πάλι ο ταχύτερος πιλότος, τερματίζοντας αρκετά πίσω όμως, στην 17η θέση. Αποφάσισε μάλιστα να απορρίψει την έκδοση του 2015 όσον αφορά στο πλαίσιο, καθώς πιστεύει πως είναι υπερβολικά άκαμπτο, και δεν συνεργάζεται καλά με τα ηλεκτρονικά. Προτίμησε έτσι την έκδοση του 2014, την οποία είχε δοκιμάσει και το Νοέμβριο. Ο Marco Melandri δεν δείχνει για την ώρα να μπορεί να συνηθίσει τη μοτοσικλέτα του, τερματίζοντας τελευταίος, στην 28η θέση, 4,5 δευτερόλεπτα πίσω από το χρόνο του Lorenzo