Παρά τις αμφιβολίες του κόσμου ο Hansen όχι μόνο κατασκεύασε αυτό το θηρίο μοτοσυκλέτας, αλλά πέρασε και τους απαραίτητους ελέγχους ώστε να κυκλοφορεί στον δρόμο με πινακίδες.
Το έργο τέχνης του Hansen
Η τοποθέτηση κινητήρωνμοτοσυκλέτας σε παλιά μικρά αυτοκίνητα είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο από ιδιώτες οδηγούςαγώνων και χομπίστες. Πως σας φαίνεται όμως η ιδέα τοποθέτησης ενός θηριώδουςκινητήρααυτοκινήτου σε μία μοτοσυκλέτα; Για τον ΔανόBirgerHansen ο V8 κινητήρας 3,5λίτρων της FerrariF355, ήταν από ότι φαίνεται ο κατάλληλος για να εφοδιάσει το δίκυκλο project των ονείρων του. Φανταζόμαστε πως οι μηχανικοί της εταιρείας στο Maranello, δεν είχαν εξετάσει ποτέ αυτή την προοπτική όταν τον ανέπτυξαν πίσω στην δεκαετία του `90. Η μοναδική Ferrari μοτοσυκλέτα, όπως την αποκάλεσε ο ιδιοκτήτης της το 2019, αποδίδει 375ίππους από των 3.500cc κινητήρα της, αρκετά για να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο γρήγορο πόσο μάλλον για μία μοτοσυκλέτα. Το χρώμα δεν θα μπορούσε φυσικά να είναι άλλο από το κόκκινο με τη δομή της μοτοσυκλέτας να την τοποθετεί στην κατηγορία των cruiser με τεράστια λάστιχα, ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, aftermarket εξατμίσεις της Akrapovic και δύο μεγάλα βεντιλατέρ στα πλαϊνά. Στο βίντεο ο Hansen εξηγεί την διαδικασία κατασκευής της μοτοσυκλέτας. Όλα ξεκίνησαν με τον φίλο του, MichaelAndersen, ο οποίος συμφώνησε να του βρει τον κινητήρα αν εκείνος κατασκεύαζε την μοτοσυκλέτα η οποία τελικά χρειάστηκε 8 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Με το βαθύκόκκινο χρώμα της, έχει πιο oldschool καταβολές αφού θυμίζει τις αποχρώσεις των προπολεμικώνFerrari που εξοπλίζονταν με κινητήρες της AlfaRomeo. Εμείς μπορούμε μόνο να ονειρευόμαστε αφού ο κύριος Hansen αναφέρει πως η μοτοσυκλέτα δενπωλείται.