Αν δεν έχετε αλλάξει την εργοστασιακή μπαταρία με κάποια ακριβή aftermarket λιθίου, τότε ανάλογα με τον τύπο -και το κόστος- της μοτοσυκλέτας σας, θα είναι εφοδιασμένη με έναν από τους ακόλουθους τύπους μπαταριών:
Συμβατικές ή υγρού τύπου.
Οι παλαιότερου τύπου μπαταρίες που βρίσκονται σήμερα σε παραγωγή και βρίσκονται συνήθως σε παπιά και φτηνά σκούτερ. Συνήθως λευκές ημιδιάφανες για να φαίνεται η στάθμη των στοιχείων τους, ξεχωρίζουν από τις τάπες στο πάνω μέρος τους απ’ όπου συμπληρώνουμε απιονισμένο νερό σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η ονομασία τους συνήθως ξεκινά με YB, CB ή GB και είναι οι πιο μπελαλίδικες, επικίνδυνες και τοξικές. Χάνουν τη φόρτισή τους πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες και ζεσταίνονται πολύ κατά τη χρήση. Φυσιολογικά λοιπόν, είναι και οι φτηνότερες.
Σφραγισμένες ή ξηρών στοιχείων
Η επόμενη γενιά, που δεν απαιτεί τη συντήρηση των συμβατικών μπαταριών. Συνήθως μαύρες, έρχονται είτε γεμάτες με υγρά είτε τοποθετούνται τα υγρά πριν την πρώτη χρήση και μετά σφραγίζονται. Δε χρειάζονται συμπλήρωμα, δεν έχουν διαρροές και λειτουργούν υπό πίεση, χρησιμοποιώντας ξανά το υδρογόνο και το οξυγόνο που παράγονται κατά τη χρήση τους αντί να το αφήνουν να εξατμίζεται. Ακριβότερες στην αγορά αλλά μακροπρόθεσμα φτηνότερες και σαφώς ασφαλέστερες. Οι κωδικοί τους ξεκινούν από YTX, CTX ή GTX.
Τύπου GEL
Οι νεώτερης τεχνολογίας μπαταρίες πρώτης τοποθέτησης. Μικρότερες σε μέγεθος για την ίδια απόδοση και συνήθως μαύρες, μπλε ή γκρι, έχουν κωδικούς που ξεκινούν από YT, CT, GT ή YTZ, CTZ, GTZ. Σε αντίθεση με τις παλαιότερες μπαταρίες, αντί για υγρά είναι γεμάτες όπως λέει και το όνομά τους με Gel, ενώ δε χρειάζονται κανενός τύπου συντήρηση ή συμπλήρωμα. Φυσιολογικά ακριβότερες από τις προηγούμενες, προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και χρήσης, δεν επηρεάζονται από κραδασμούς, ενώ είναι ιδανικές σε περιπτώσεις που πρέπει να τοποθετηθούν υπό κλίση ή ξαπλωτές.