Για το 2021 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή της μοτοσυκλέτας-ορόσημο για την BMW, R 1250 GS, η οποία με αρκετές αλλαγές γιορτάζει τα 40 χρόνια ύπαρξης της οικογένειας GS με την ασύλληπτη παγκόσμια επιτυχία. Δείτε περισσότερα.
Η BMW σήκωσε επίσημα την αυλαία για τις νέες R 1250 GS και R 1250 GS Adventure 2021, παρουσιάζοντας τις πριν από λίγες ώρες. Τα adventure μοντέλα διατηρούν το μηχανολογικό τους υπόβαθρο, ωστόσο ανανεώνονται εξοπλιστικά και εμφανισιακά, γιορτάζοντας τα 40 χρόνια ύπαρξης της GS οικογένειας, που άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τις on-off μοτοσυκλέτες. Ας δούμε μαζί.
Το μηχανολογικό υπόβαθρο των μοντέλων παραμένει το ίδιο και στην καρδιά τους χτυπά ο δικύλινδρος Boxer των 1.254 κ.εκ., αποδίδοντας 136 ίππους. Ο κινητήρας συμμορφώνεται κανονικά, με τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων και εξακολουθεί να εξοπλίζεται με την τεχνολογία ShiftCam, που μεταβάλλει το χρονισμό και το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.
Στον βασικό εξοπλισμό, η GS φέρει πλέον το Traction Control (DTC) και μια νέα χαρτογράφηση απόδοσης «Eco» , αλλά και το σύστημα πέδησης με Integral ABS Pro που συνεργάζεται με το εκάστοτε επιλεγμένο Riding Mode. Στον έξτρα εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τις «Pro» χαρτογραφήσεις, που παραμετροποιούνται από τον ίδιο, αλλά και την ρύθμιση φρένου κινητήρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, προστίθεται επίσης το σύστημα Hill Start Control Pro, το οποίο υποβοηθά τόσο την στάση, όσο και την εκκίνηση κατά την διάσχιση ανωφερειών και έντονων κλίσεων.
Βασικός εξοπλισμός πλέον είναι τα νέα, πλήρως προσαρμόσιμα LED φωτιστικά σώματα, που στρέφονται στο εσωτερικό της στροφής βελτιώνοντας την ορατότητα. Νέα είναι και τα πίσω φλας, τα οποία είναι τεχνολογίας LED και αλλάζουν χρώμα, επιτρέποντας τον φωτισμό τόσο σε πορτοκαλί (φλας) όσο και σε κόκκινο (φώτα φρένου). Στον έξτρα εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται επίσης επιλογή θερμαινόμενης σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη και κιτ ανύψωσης τιμονιού κατά 30 χιλιοστά.
Για τους πιο «θερμόαιμους» οπαδούς της σειράς GS, η BMW ανακοίνωσε την διαθεσιμότητα της ειδικής έκδοσης «40 Years GS» για το μοντέλο, με χαρακτηριστικό υον χρωματισμό σε κίτρινο και μαύρο.
Τα πίσω φρένα τα φτιάξανε δεν νομίζω χαχαχα θέλουν να κάνουνε καινούργια μοντέλα είμαι κάτοχος BMW 1200 GS και έχω μακρά πίκρα με το πίσω φρένο και μοντέλο του 2017 σας το λέω είναι όλα βλακεία
και φυσικά έχω δημοσιεύσει πολλές φορές άρθρο αλλά δεν έχει τίποτε . Συμφέροντα
Τα πίσω φρένα τα φτιάξανε δεν νομίζω χαχαχα θέλουν να κάνουνε καινούργια μοντέλα είμαι κάτοχος BMW 1200 GS και έχω μακρά πίκρα με το πίσω φρένο και μοντέλο του 2017 σας το λέω είναι όλα βλακεία και φυσικά έχω δημοσιεύσει πολλές φορές άρθρο αλλά δεν έχει τίποτε . Συμφέροντα