Νέες Ducati Streetfighter V4 και V4S: Με ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα φρένα για το 2025

Νέες Ducati Streetfighter V4 και V4S: Με ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα φρένα για το 2025
6 Φωτογραφίες »

• Ανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα αεροδυναμική
• Κινητήρας V4 1.103 κ.εκ. με 214 ίππους και 12 kgm ροπής
• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες Ohlins και σύστημα CBS για αποδοτικότερο φρενάρισμα
• Νέα οθόνη διαμέτρου 6,9 ιντσών και μεγαλύτερη σέλα

DUCATI: Black Friday με όφελος 3000ε!

Ανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα αεροδυναμική

Η Ducati Streetfighter V4 του 2025 υιοθετεί το ισχυρότερο πλαίσιο της Panigale V4, αλλά με επιπλέον βελτιώσεις που ταιριάζουν στη φύση της μοτοσυκλέτας. To νέο, διπλό, αλουμινένιο ψαλίδι με το κενό στη μέση δεν είναι μόνο ένα σχεδιαστικό παιχνίδι που στοχεύει στον εντυπωσιασμό, αλλά προσφέρει αυξημένη ελαστικότητα, βελτιώνοντας την πρόσφυση και την πληροφορία του πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας υπό κλίση. Το πλαίσιο είναι κατά 1 κιλό ελαφρύτερο, ενώ τα ανασχεδιασμένα διπλά αεροδυναμικά πτερύγια προσφέρουν έως και 17 κιλά κάθετης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες, ενισχύοντας τη σταθερότητα. Αλλαγές έχουν δεχτεί επίσης η γεωμετρία του τιμονιού και η θέση των μαρσπιέ, ώστε να βελτιωθεί η άνεση και η ευκολία κίνησης του αναβάτη πάνω στη σέλα.
 

Κινητήρας V4 1.103 κ.εκ. με 214 ίππους και 12 kgm ροπής

Η ισχύς αυξήθηκε στους 214 ίππους (από 208) στις 13.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 12 kgm στις 11.250 σ.α.λ. Η τεχνολογία εισαγωγής μεταβλητού μήκους βαλβίδων βελτιώνει την απόδοση, ενώ η συμμόρφωση με το πρότυπο Euro5+ διασφαλίζει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, ο ήχος της εξάτμισης είναι πιο διακριτικός σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, ώστε να μην ...ταλαιπωρούνται τα αυτιά των υπολοίπων οδηγών (αλλά και τα δικά σας) στην πόλη και στο ταξίδι μέχρι να φτάσετε στην πίστα.
 

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες Ohlins και σύστημα CBS για αποδοτικότερο φρενάρισμα

Η Streetfighter V4 S εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Öhlins Smart EC 3.0, ενώ η βασική έκδοση V4 διαθέτει ανεστραμμένο μπροστινό της Showa και πίσω αμορτισέρ τής Sachs. Τα νέα φρένα Brembo Hypure υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερη απόδοση φρεναρίσματος σε σύγκριση με τα Stylema της προηγούμενης γενιάς, ενώ το σύστημα Race eCBS συνδυάζει εμπρόσθιο και οπίσθιο φρένο για ιδανική κατανομή της δύναμης του φρεναρίσματος υπό κλίση.
 

Νέα οθόνη διαμέτρου 6,9 ιντσών και μεγαλύτερη σέλα

Η νέα οθόνη TFT έχει μεγαλύτερο μέγεθος στις 6,9 ίντσες καθώς και ανανεωμένο γραφικό περιβάλλον που βελτιστοποιεί την αναγνωσιμότητα σε όλες τις συνθήκες, παρέχοντας ταυτόχρονα πληροφορίες όπως γωνία κλίσης, στιγμιαία ισχύς και ροπή. Το σύστημα Ducati Vehicle Observer (DVO) βελτιώνει την απόκριση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, όπως η έλεγχος ολίσθησης και η εκκίνηση. Επιπλέον, οι αναβαθμισμένες εργονομικές επιλογές, με μεγαλύτερη σέλα και επανατοποθετημένα μαρσπιέ, βελτιώνουν την άνεση στις μεγάλες διαδρομές.