Μετά το CL 500, η Honda παρουσιάζει μια μικρότερη εκδοχή του, με κινητήρα 300 κυβικών σε δύο εκδόσεις, τη βασική και μια με scrambler εμφάνιση για να μεγαλώσει την κατηγορία των ρετρό μοντέλων της.
Μονοκύλινδρο με 26 ίππους
Στον τομέα του κινητήρα η Honda επέλεξε να τοποθετήσει ένα σύνολο 286 κ.εκ. Ο κινητήρας είναι υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με απόδοση 26 ίππων, με έμφαση στη ροπή των μεσαίων στροφών. Δύο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης τους έχουν τοποθετηθεί πίσω και κλασικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, με φούσκες πάνω στα καλάμια για να τονίσουν την ρετρό εμφάνισή του. Χρησιμοποιεί το πλαίσιο του μεγαλύτερου CL500, με διαφορετικό υποπλαίσιο για να είναι πιο ψηλά η θέση του συνεπιβάτη και το βάρος του φτάνει τα 172 κιλά χωρίς υγρά.
Το CL 300 παρουσιάζεται σε 2 εκδόσεις, τη βασική και μια σε μορφή scrambler. Οι διαφορές τους περιορίζονται στη σέλα (η βασική έχει φαρδύτερη), στα φώτα μπροστά (η scrambler έχει μασκάκι και γρίλιες), ενώ ο εξοπλισμός του scrambler περιλαμβάνει χούφτες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας. Από τη στιγμή που έχει κατοχυρωθεί η έγκριση για την κυκλοφορία του στην ιαπωνική αγορά και ήδη κατασκευάζεται στα εργοστάσια που τροφοδοτούν και την Ευρώπη, είναι σίγουρο ότι θα το δούμε στους δρόμους σύντομα.
Honda CL 300 με 26 ίππους
Σε 2 εκδόσεις ρετρό σχεδίασης
26 ίπποι και 172 κιλά στεγνό
Είναι πιστεύεις τα 300 κυβικά η χρυσή τομή για καθημερινή χρήση και βόλτες το Σαββατοκύριακο;