Με το σημαντικό ατού των ημιενεργητικών αναρτήσεων, η μοναδική υπερτροφοδοτούμενη naked μοτοσυκλέτα της αγοράς υποδέχεται το 2021. Δείτε περισσότερα.
Ήταν βέβαιο, ότι μια τουλάχιστον νέα έκδοση του Kawasaki Z H2 θα εμφανιστεί για το 2021, μετά τα teasers της εταιρείας τον προηγούμενο καιρό. Αυτή είναι τελικά η Kawasaki H2 SE, που παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες.
Η μεγάλη διαφοροποίηση του μοντέλου από την «βασική» του έκδοση είναι η ενσωμάτωση ημιενεργητικών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων Showa Skyhook, που ελέγχει το πιρούνι SFF-CA και το αμορτισέρ BFRC με μια ηλεκτρονική μονάδα. Πιρούνι και ανάρτηση μπορούν να αλλάξουν ρυθμίσεις σε 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, προσαρμοζόμενα αυτόματα στις συνθήκες του δρόμου και της οδήγησης για μέγιστη άνεση και απόδοση. Επιπλέον, το σύστημα ασκεί έλεγχο και στο μέγιστο βαθμό βυθίσματος κατά την διάρκεια φρεναρίσματος.
Μιλώντας για πέδηση, το Kawasaki Z H2 SE αποκτά νέες δαγκάνες Stylema της Brembo εμπρός, για ακόμα καλύτερο φρενάρισμα. Στα ηλεκτρονικά, το Z H2 SE εξοπλίζεται με 4 riding modes, χαρτογραφήσεις ισχύος, Traction Control και Launch Control, σύστημα Cornering ABS (KIBS), quickshifter και το ενοποιημένο σύστημα ελέγχου KCMF (Kawasaki Cornering Management Function), που παρακολουθεί τα δεδομένα οδήγησης και ρυθμίζει συνολικά όλα τα συστήματα για μέγιστη απόδοση στους δρόμους με στροφές. Φυσικά υπάρχει αισθητήρας IMU που τροφοδοτεί τον εγκέφαλο με δεδομένα κινητικής κατάστασης.
Το Z H2 SE φέρει οθόνη TFT για την απεικόνιση των ενδείξεων, που συνδέεται μέσω Bluetooth με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη, μέσα από την εφαρμογή Kawasaki Rideology, δίνοντας δυνατότητα χειρισμού τηλεφώνου, πλοήγησης, ρυθμίσεων στην μοτοσυκλέτα και αποθήκευσης δεδομένων οδήγησης. Νέο θα είναι και το χρώμα Metallic Diablo Black/Golden Blazed Green με το οποίο θα γίνει διαθέσιμο, ενώ στα υπόλοιπα μέρη του το Z H2 SE βασίζεται πλήρως στο Z H2. Περιμένουμε περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και στην χώρα μας.