Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας LC8c της KTM έκανε αρχικά την εμφάνισή του στη σειρά των 790 με 799 κυβικά και αργότερα ανέβηκε στα 889 κυβικά για τη σειρά των 890. Σχέδια που καταχωρήθηκαν δείχνουν ότι άλλη μια τονωτική ένεση κυβισμού ετοιμάζεται, αλλά αυτή δεν θα περιοριστεί μόνο σε αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων, αφού όλα σχεδόν τα εξαρτήματα του κινητήρα είναι καινούργια. Ο φωτογραφικός φακός έχει ήδη «πιάσει» Duke και «RC990» σε δοκιμές εξέλιξης με τον νέο κινητήρα, αλλά τώρα έχουμε τη δυνατότητα να τον δούμε αναλυτικότερα.
Η κεφαλή, το κάρτερ, τα καπάκια και το μπλοκ του κινητήρα είναι όλα επανασχεδιασμένα και τα μόνο τα περιφερειακά, όπως η τρόμπα νερού, τα σώματα του ψεκασμού και τα μπουζοκαλώδια έχουν παραμείνει ίδια. Οι βάσεις του κινητήρα βρίσκονται στο ίδιο σημείο, οπότε μπορεί η KTM να τον χρησιμοποιήσει σε υπάρχοντα μοντέλα αν θέλει. Το ελαφρώς μεγαλύτερο συνολικό ύψος, μας δείχνει ότι μάλλον θα έχουμε μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου, αλλά οι συνολικές διαστάσεις του κινητήρα δεν έχουν αλλάξει χάρη στην πιο «μαζεμένη» κεφαλή. Σημαντικά διαφοροποιημένο είναι το κάρτερ λαδιού, το οποίο έχει μετατοπιστεί αριστερά αφήνοντας περισσότερο χώρο για τον καταλύτη και το σύστημα εξάτμισης. Μεγαλύτερο είναι το ψυγείο λαδιού για καλύτερη απόδοση.
Δεν αποκλείεται να τον δούμε και σε CFMOTO
Να θυμίσουμε ότι η KTM συνεργάζεται στενά με την CFMOTO, οπότε δεν αποκλείεται ο νέος LC8c κινητήρας να βρει το δρόμο του προς κάποιο μοντέλο της CFMOTO, όπως ακριβώς έγινε και με εκείνον των 799 κυβικών, ο οποίος τοποθετήθηκε στο 800ΜΤ. Ο «890» προσφέρει τις υπηρεσίες του σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων, οπότε δεν αποκλείεται το ίδιο να συμβεί και με τον «990» ο οποίος περιμένουμε να κάνει το ντεμπούτο το 2024 με το Duke και στη συνέχεια να δούμε «990 Adventure» και «RC990».
Τονωτική ένεση κυβισμού
Δικύλινδρος σε σειρά που θα αγγίζει τα 1000 κυβικά
Σχεδιασμένος από την αρχή
Δεν αποκλείεται να τον δούμε και σε CFMOTO
Πόσα άλογα λέτε να βγάζει ο νέος 1000άρης της KTM;