net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εντυπωσιακός ο πίνακας οργάνων-πληροφοριών της αμερικάνικης μοτοσικλέτας με το σύστημα ψυχαγωγίας πληροφόρησης να κλέβει φυσικά την παράσταση.

Ιδιαίτερα ποιοτικές και στιβαρές οι πλαϊνές βαλίτσες που προστατεύονται και από κάγκελο, σε περίπτωση που πάει κάτι στραβά…

Αλλαγές έναντι βασικής έκδοσης

Το Custom Vehilces Operations, το τμήμα της αμερικάνικης εταιρίας που “φτιάχνει” εντός εργοστασίου επιλεγμένα μοντέλα, τελειοποιώντας τα ουσιαστικά, έχει κάνει και σε αυτή την περίπτωση τα μαγικά του και έχει πάει την απλή Road Glide Ultra σε άλλο επίπεδο. 
Η πιο σημαντική αλλαγή, κατά την άποψή μας, αφορά τον κινητήρα. Ο μεγάλος V-2 των 1.690 κ.εκ. που κινεί τη στάνταρ έκδοση, μπήκε στο ράφι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Την θέση του πήρε ο ακόμη μεγαλύτερος και μερικώς υγρόψυκτος “Screaming Eagle” των 1.810 κ.εκ. (ή 110 κυβικών ιντσών, όπως αναγράφεται και στα καπάκια του) βελτιώνοντας περαιτέρω τις επιδόσεις. 

Στο κιβώτιο των 6 σχέσεων βλέπουμε μονόδρομο συμπλέκτη, ενώ υπάρχει και υποβοήθηση στη μανέτα, ώστε η τελευταία να γίνει πιο ελαφριά. Η τελική μετάδοση γίνεται  βέβαια παραδοσιακά με ιμάντα. ¶λλα στοιχεία που προκαλούν εντύπωση πάνω στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι φυσικά η εξαιρετικής ποιότητας βαφή με τις “φλόγες” αλλά και οι χρωμιωμένοι τροχοί με την ιδιαίτερη σχεδίαση που ταιριάζουν άψογα με την Road Glide Ultra, όπως και τα επιπλέον φιλέτα χρωμίου. 

Διαφορετική είναι και η επένδυση της σέλας που φαντάζει ακόμη πιο ποιοτική από εκείνη της στάνταρ έκδοσης, ενώ ιδιαίτερα πλούσιος παρουσιάζεται ο εξοπλισμός. 
Στο εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, cruise control, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ντουλαπάκι με θύρα USB, αλλά και το φανταστικό σύστημα ψυχαγωγίας-πληροφόρησης της αμερικάνικης εταιρίας με τέσσερα ηχεία, 75 watt για κάθε κανάλι και δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth. 
Ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία του συγκεκριμένου συστήματος, πέρα από την οθόνη αφής των 6,5 ιτνσών (!), είναι η ισοστάθμιση της έντασης του ήχου ανάλογα με την ταχύτητα που κινείστε, η οποία δεν σταματά εκεί αφού ρυθμίζει ανάλογα τόσο τις χαμηλές όσο και τις υψηλές συχνότητες (μπάσα και πρίμα) για βέλτιστο αποτέλεσμα. Είπατε κάτι για τεχνολογία;

 
  • ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΤΖΗΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΜΗΥΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

      1
  • Διονύσης

    αυτο δεν είναι μοτοσυκλέτα .... αλλα πούλμαν. τρομερό

      2
  • dhmhtrhs mpouz

    Σωστό κτήνος. Θα ήθελα να γυρίσω όλη την Ελλάδα με αυτό το πράμα, με ευχάριστη συντροφιά στην πίσω σέλα. Αμα δεν ήταν και τόσο διαστημική η τιμή του...

      1

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ