LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το DVT επεμβαίνει στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής αλλά και σε εκείνον της εξαγωγής κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα.

Κινητήρας: Με DVT και 160 ίππους

Το μοτέρ των 1.198 κ.εκ. με τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο και το ride-by-wire γκάζι φέρει μια τεράστια αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων DVT (Ducati Variable Timing). 

Το σύστημα επεμβαίνει στον εκκεντροφόρο της εισαγωγής αλλά και σε εκείνον της εξαγωγής κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα. Εμείς να σημειώσουμε ότι ο δικύλινδρος desmo αποδίδει 10 επιπλέον ίππους σε σχέση με τον προηγούμενο, είναι προδιαγραφών Euro 4 και το DVT σύστημα βελτιστοποιεί την απόδοση του τόσο στο χαμηλό όσο και στο υψηλό φάσμα λειτουργίας (δεν καταλαβαίνεις την ενεργοποίηση του!) βελτιώνοντας κατά 8% και την κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα απίστευτα 13,87 Kgm στις 7.500 σ.α.λ., ενώ πιο σημαντικό είναι ότι από τις 3.500 σ.α.λ. υπάρχουν ήδη 8,1 Kgm ροπής που ξεπερνούν τα 10 μεταξύ 5.750 και 9.500 σ.α.λ. Η ρύθμιση των βαλβίδων πραγματοποιείται κάθε 30.000 χλμ. και η ενδιάμεση συντήρηση κάθε 15.000 χλμ.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ