Το προηγούμενο μοντέλο φόραγε ένα ανάποδο πιρούνι της Kayaba στα 43 χιλιοστά, το νέο μοντέλο φοράει ένα ανάποδο πιρούνι, πάλι της Kayaba (πιστεύουμε, καθώς η Kawasaki δεν αναφέρει την εταιρεία, ενώ σημειώστε πως το 650 για το 2015 φόρεσε πιρούνι της Showa), επίσης στα 43 χιλιοστά, με ξεχωριστές όμως ρυθμίσεις σε κάθε καλάμι. Στο αριστερό ρυθμίζει κανείς την προφόρτιση και στο δεξί την απόσβεση επαναφοράς. Τα ελατήρια είναι μάλιστα κατά 30% πιο μαλακά από το προηγούμενο μοντέλο, για μεγαλύτερη άνεση των επιβαινόντων. Τα εξωτερικά καλάμια είναι μακρύτερα κατά 20 χλστ. για μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ η διαδρομή των 150 χλστ. δεν αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πίσω βρίσκουμε ένα σκληρότερο ελατήριο σε σχέση με πριν, αλλαγή που ήταν απαραίτητη λόγω του αυξημένου βάρους του νέου μοντέλου, ενώ η απόσβεση συμπίεσης είναι κατά 30% μειωμένη σε σχέση με πριν, για μεγαλύτερη άνεση. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ο αναβάτης διαθέτει ένα ξεχωριστό ρεζερβουάρ για την προφόρτιση, έχοντας έτσι τη δυνατότητα εύκολης ρύθμισης δίχως εργαλεία. Καμία αλλαγή δεν δέχθηκε το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών του προηγούμενου μοντέλου, πλην των πάνω βάσεων του κινητήρα, όπου πλέον και οι μπροστά διαθέτουν ελαστικά παρεμβύσματα -στο προηγούμενο μόνο οι πάνω και πίσω είχαν. Σημειώστε την επιλογή της Kawasaki στα φρένα, όπου στο 650 έχει επιλέξει την Nissin και στο 1000 την Tokico. 'Αγνωσται αι βουλαί του Akashi. Όπως και στο 650, έτσι και εδώ, οι δίσκοι είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι από πριν στα 310 χιλιοστά, με νέα πάστα στα τακάκια για πιο δυνατό αρχικό δάγκωμα. Το ABS είναι όπως είπαμε στην αρχή στάνταρ.