LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Δοκιμασμένες λύσεις

Η Yamaha δηλώνει με υπερηφάνεια πως το νέο πλαίσιο που φόρεσε στο X-Max 400 είναι τόσο ελαφρύ και compact που είναι ελαφρύτερο ακόμα κι απ’ το πλαίσιο του… X-Max 250! 

Αυτό δεν έγινε εις βάρος του κρατήματος (να φτιάξουν π.χ. ένα ελαφρύ πλαίσιο που όμως να είναι ασθενικό), αλλά με νέο, έξυπνο design, που κόβει βάρος χωρίς να θυσιάζει το κράτημα. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, που συνεργάζεται με την κλασσική λύση των 2 αμορτισέρ πίσω (όχι ότι πιο sport, αλλά πιο οικονομικό και φυσικά με μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα). 

Μπροστά βρίσκουμε ένα τροχό 15 ιντσών, όπως στο X-Max 250, όμως πίσω ο 14ης τροχός του 250 έχει αντικατασταθεί από ένα μικρότερο 13 ιντσών, για να μη γίνουν περικοπές στον αποθηκευτικό χώρο. Στα φρένα, το X-Max 400 διαθέτει δύο δίσκους μπροστά, κι ένα πίσω, και οι τρεις στα 267 χιλιοστά –θυμίζουμε, στο 250 ο μόνος μπροστινός είναι μεν 267 χλστ., όμως ο πίσω είναι μικρότερος, στα 240χλστ. Δυστυχώς, το X-Max 400 δεν διατίθεται ακόμα με ABS, καθώς η έκδοση αυτή θα εμφανιστεί λίγο αργότερα.  

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ