LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι αλλαγές στη μετάδοση και των δύο BMW μεταφράζονται σε πιο άμεση επιτάχυνση από στάση και καλύτερο έλεγχο στους ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες.

Κινητήρας-Μετάδοση

Με στόχο να βελτιωθεί στα σημεία αλλά και να εναρμονιστεί στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 4, ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 647 κ.εκ. δέχτηκε λίγες αλλαγές που εστιάζονται στο νέο τελικό της εξάτμισης αλλά και στη νέα χαρτογράφηση του ψεκασμού. Περισσότερες και πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που δέχτηκε το CVT κιβώτιο. Ο συμπλέκτης απέκτησε νέα υλικά τριβής, νέα είναι και η κλιμάκωση της μετάδοσης, ενώ βελτιστοποίηση έγινε και στα βαρύτερα αντίβαρα του συμπλέκτη με το σύστημα να φέρει παράλληλα και πιο μαλακά ελατήρια. Με όλα τα παραπάνω οι άνθρωποι της BMW θέλησαν να προσδώσουν πιο δυναμικές επιταχύνσεις από στάση, αντάξιες των 60 ονομαστικών ίππων που παράγει ο κινητήρας, ενώ από αυτό ωφελημένη βγήκε και η τελική ταχύτητα που ανακοινώνεται αυξημένη κατά 5 χλμ./ώρα σε σχέση με πριν (180 από 175 σύμφωνα με την BMW).

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ