LIVE: κίνηση στους δρόμους

Λίγες οι αλλαγές στο μοτέρ, ελέω Euro 4. Παραμένει το ίδιο δυνατός, ενώ το νέο τελικό της εξάτμισης παράγει πιο βαθύ και απολαυστικό ήχο.

Τα φρένα τα καταφέρνουν πολύ καλά και στις δύο περιπτώσεις, ενώ πολύ καλή είναι και η λειτουργία του γρήγορου ABS.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Εδώ η BMW έκανε και τις λιγότερες αλλαγές. Οι αλλαγές εστιάζονται στο νέο set up των αναρτήσεων που φέρουν 10% πιο μαλακά ελατήρια, για ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Η διαδρομή των 115 χλστ. εμπρός και πίσω παραμένει ως έχει, όπως άλλωστε και το ανεστραμμένο πιρούνι των 40 χλστ. εμπρός, με τις δύο πλάκες, αλλά και το μονό σχεδόν παράλληλα τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω που φέρει προφόρτιση ελατηρίου. 
Στο πλαίσιο που θυμίζει αρκετά εκείνο μιας μοτοσικλέτας δεν υπήρξαν αλλαγές. Είναι ατσάλινο σωληνωτό και αποτελείται από σωλήνες κυκλικής και τετραγωνικής διατομής, ενώ στο πίσω μέρος του φέρει μία αλουμινένια γέφυρα που ενισχύει περαιτέρω την ακαμψία. Οι κύλινδροι του μοτέρ με την κλίση των 70 μοιρών, φτάνουν σχεδόν μέχρι τον εμπρός τροχό και ο ίδιος ο κινητήρας αποτελεί ενεργό τμήμα του πλαισίου. Η τελική μετάδοση βρίσκεται μέσα στο αλουμινένιο ψαλίδι-κέλυφος, σε μπάνιο λαδιού, και σε αντίθεση με τα κλασικά scooter, τα ρουλεμάν του βρίσκονται στο πλαίσιο και όχι στο μοτέρ. Όπως ακριβώς γίνεται με τις μοτοσικλέτες. Τέλος, ίδια παραμένουν και τα φρένα με δίσκους διαμέτρου 270 χλστ. που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Ιδιας διαμέτρου είναι και ο πίσω δίσκος με μικρότερα πιστόνια όμως για τη διέμβολη δαγκάνα του.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ