Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)
  • Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)

Ομάδα του MIT αναπτύσσει μοτοσυκλέτα υδρογόνου (+Βίντεο)

Ένα πρωτότυπο του MIT Electric Vehicle Team
Βάση της η Ducati 900 SS του 1999
Με κυψέλες υδρογόνου της Doosan
Ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον στροφαλοθάλαμο

Ένα πρωτότυπο του MIT Electric Vehicle Team

Το υδρογόνο φαίνεται πως αποτελεί μία από τις πιο βιώσιμες εναλλακτικές έναντι των ορυκτών καυσίμων για το μέλλον στον τομέα της μετακίνησης, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο άμεσου ψεκασμού σε κινητήρες εσωτερικής καύσης (ο δρόμος που ακολουθεί η HySE, η κοινοπραξία των ιαπωνικών Kawasaki, Yamaha, Honda και Suzuki) η και ως πάροχος ηλεκτρικής ισχύος για την τροφοδότηση ηλεκτροκινητήρα. Η δεύτερη είναι και η τεχνολογία που αναπτύσσει εδώ και κάποιο καιρό η ομάδα του διάσημου Massachusetts Institute of Technology (MIT), Electric Vehicle Team στο πρωτότυπό της δίκυκλο που κάνει την εμφάνισή του δυναμικά από τον Οκτώβριο του περασμένου έτους.     
 

Βάση της η Ducati 900 SS του 1999

Το όνομα που η ομάδα έδωσε στο πρωτότυπό της, το οποίο βασίζεται σε μία Ducati 900 SS του 1999, είναι: Toothless (δηλαδή φαφούτης) και χρησιμοποιείται ως μία ανοιχτή πλατφόρμα στην οποία μπορούν να πειραματιστούν με όλες τις πιθανές εφαρμογές της υδρογονοκίνησης. Παράλληλα, η ομάδα δημοσιεύει στο internet όλες τις πολύτιμες πληροφορίες που συλλέγει μέσα από την διαδικασία ανάπτυξής της ενώ η Toothless παρουσιάστηκε και στην Διεθνή Έκθεση CES στο Λας Βέγκας στις αρχές του μήνα με την επανεμφάνισή της να πλησιάζει στην έκθεση World Hydrogen Summit τον Μάιο στην Ολλανδία.        
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με κυψέλες υδρογόνου της Doosan

Ο επικεφαλής του project είναι ο Aditya Mehrotra, απόφοιτος που εργάζεται μαζί με τον καθηγητή Alex Slocum και είχε ως έναυσμα για την ασχολία του με την υδρογονοκίνηση το γεγονός ότι οι κυψέλες υδρογόνου εξαλείφουν τις αναμονές φόρτισης των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων. Ταυτόχρονα, το οικολογικό αντίκτυπο της τεχνολογίας αυτής είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με εκείνο των οχημάτων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά και ειδικότερα στην περίπτωση που το υδρογόνο που χρησιμοποιούν προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το μεγαλύτερο ίσως εμπόδιο στο εγχείρημά τους είναι η εύρεση κυψελών υδρογόνου με τη βέλτιστη σχέση όγκου-ισχύος, ενώ προς το παρόν χρησιμοποιούν κυψέλες της Νοτιοκορεάτικης Doosan.
 

Ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον στροφαλοθάλαμο

Η πλατφόρμα του πρωτότυπου Toothless, η Ducati 900 SS έχει χάσει τον L-Twin που αρχικά φιλοξενούσε στο Trellis πλαίσιό της, ενώ τον στροφαλοθάλαμό της έχει δανείσει για την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία αυτή βέβαια θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για την φόρτιση των μπαταριών λιθίου, οι οποίες δημιουργούν προβλήματα αναμονών και ανεπαρκούς αυτονομίας (ειδικά σε ακραίες καιρικές συνθήκες όπως θερμοκρασίες υπό του μηδενός). "Ευελπιστούμε να χρησιμοποιηθεί αυτό το project ως εναρκτήρια δύναμη συζητήσεων για "μικρά συστήματα υδρογόνου" των οποίων η ζήτηση θα αυξηθεί με αποτέλεσμα να αυξηθούν και οι υποδομές υποστήριξης και ανάπτυξής τους. Ελπίζουμε το project μας να λειτουργήσει ως αρωγός στην εύρεση νέων και δημιουργικών εφαρμογών γύρω από το υδρογόνο" λέει ο Mehrotra.