LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το εμπρός φωτιστικό τύπου LED

Το πίσω φωτιστικό αποχωρίστηκε τα φλας

Διαθέσιμος χρωματισμός και στις δύο εκδόσεις

Διαθέσιμος χρωματισμός στην έκδοση R

Διαθέσιμος χρωματισμός στην στάνταρ έκδοση

Διαθέσιμος χρωματισμός στην στάνταρ έκδοση

Αισθητική

Οι αεροδυναμικές αλλαγές, κάνουν την διαφορά. Το μπροστινό φέρινγκ , είναι στενότερο, κατά 13 χιλιοστά και τα πλαϊνά τμήματα, είναι πιο κοντά στις χειρολαβές, επιτρέποντας αυξημένη ροή αέρα γύρω από τα χέρια του αναβάτη. Η επανασχεδιασμένη μύτη, οδηγεί  αυξημένη ποσότητα αέρα, στο νέο σύστημα Ram-Air, που έχει ομαλότερο σχήμα, με αποτέλεσμα να συμπιέζει περισσότερη ποσότητα αέρα στο φιλτροκούτι. Το εμπρός φτερό, ενισχύει τις κάθετες δυνάμεις και ομαλοποιεί τη ροή του κρύου αέρα, προς το ψυγείο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την ποσότητα αέρα που φτάνει στις δαγκάνες των φρένων. Οι γραμμές της σιλουέτας εξελιγμένης ροής, δοκιμασμένες σε αεροδυναμική σήραγγα, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, μειώνουν τα φαινόμενα αδράνειας. Το εμπρός φωτιστικό είναι μικρότερο και περιβάλλεται από δύο λεπτές δέσμες, που δίνουν αγωνιστική αίσθηση. Το πίσω φωτιστικό, είναι μικρότερο, καθώς αποχωρίστηκε, τη γνωστή συνταγή, των ενσωματωμένων φλάς. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι: Για την στάνταρ έκδοση Μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες, Κόκκινο και Μπλε MotoGP Style και για την περιορισμένη έκδοση Μαύρο με μπλε λεπτομέρειες και Μπλε MotoGP Style.  
 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ