LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σταθερό και ευέλικτο, παρουσιάζεται το V-Strom 250

Ο wave δίσκος

ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ

Το μικρό V-Strom, μοιράζεται το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο με το Inazuma.  Σπορ πινελιά θα παρατηρήσουμε στα φρένα, όπου το 250αρι διαθέτει δυο κυματιστά wave δισκόφρενα 290 και 240 χιλιοστών, ένα σε κάθε τροχό, που συνδυάζονται με δικάναλο ABS της Bosch, το οποίο παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Απλές, αλλά συνάμα αποδοτικές, λύσεις επιλέχθηκαν στον τομέα της ανάρτησης. Τηλεσκοπικό πιρούνι  μπροστά και μονό αμορτισέρ, 7 θέσεων, πίσω, διατηρούν σταθερή την μοτοσυκλέτα σε κάθε είδους οδόστρωμα και μεταφέρουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έλεγχο, στον αναβάτη.


 
  • Κωστας Π

    Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.

      12
  • lazaros triumph

    Εαν ηταν 20 κιλα ελαφρυτερη θα αγγιζε το τελειο..

      10

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ