Το F 650GS ήταν μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες στα μεσαία on-off. Η BMW αποφάσισε να το φρεσκάρει, έτσι μετονομάστηκε σε «700», αύξησε την ισχύ του, ανανεώθηκε σχεδιαστικά και βελτίωσε σημαντικά την ενεργητική του ασφάλεια αποκτώντας όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια, στάνταρ ή προαιρετικά.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 798 κ.εκ. με νέα
διαχείριση καυσίμου αποδίδει τέσσερις ίππους παραπάνω, 300 στροφές ψηλότερα,
ενώ αυξημένη είναι και η ροπή κατά 0,2 Kg.m, επίσης 1.000 σ.α.λ. ψηλότερα.
Αυτός που έχει μείνει ίδιος και απαράλλαχτος είναι ο απόλυτα φιλικός χαρακτήρας
του. Η ευστροφία και η ελαστικότητά του εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν, όπως
άλλωστε και η κατανάλωσή που δεν θα ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτές
συνθήκες.
Στην πόλη θυμίζει
μικρότερη μοτοσικλέτα, χάρη το εξαιρετικό ζύγισμα και τον πολύ καλό μοχλό που
δίνει το τιμόνι. Στον επαρχιακό, το 700 GS είναι μια πραγματική αποκάλυψη.
Θα κινηθεί πολύ γρήγορα, θα αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία και θα πάρει
εντυπωσιακές κλίσεις, όπου το επιτρέπει ο δρόμος. Όλα αυτά θα τα κάνει με
ηρεμία δίνοντας στον αναβάτη την εντύπωση ότι δεν προσπαθεί. Σε πολύωρη οδήγηση
στην εθνική οι βαρύτεροι ίσως νιώσουν τη σέλα να τους κουράζει πιο γρήγορα από
το αναμενόμενο. Ο ανανεωμένος κινητήρας βέβαια, αν και ακολουθεί την «ψύχραιμη»
φιλοσοφία της υπόλοιπης κατασκευής, μπορεί να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου
πάνω από τα 210 χλμ./ώρα σε ευνοϊκές συνθήκες και να σας φτάσει στον προορισμό
σας μια ώρα αρχύτερα. Περιττό να πούμε ότι, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες, η
ευθυβολία της μοτοσικλέτας είναι υποδειγματική. Μια ψηλότερη ζελατίνα,
θεωρείται απαραίτητη, καθώς με την κοντή που φέρει από το εργοστάσιο, οι
ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο περιορίζονται στα 130 χλμ./ώρα. .
Το F 700 GS είναι μια
πραγματική μοτοσικλέτα πολλαπλών ρόλων που δεν θα πει όχι σε τίποτα. Ακόμη και
στο χώμα θα δείξει τον πραγματικό on-off χαρακτήρα της και θα κινηθεί με
απόλυτη ασφάλεια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
798 κ.εκ. |
Ισχύς: |
75 ίπποι/7.300
σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/265, δαγ.2 εμβόλων, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
16 λίτρα |
Βάρος: |
209 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
9.200 |
Horwin EK1 & SK3 - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Ducati Panigale V4 Lamborghini: Ειδική έκδοση με έμπνευση από τη Μπολόνια
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Κράνος Airoh Mathisse II: Flip-Up προστασία για κάθε συνθήκη
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Η Brembo παρουσιάζει νέα χρώματα δαγκανών στο Fuorisalone του Μιλάνου
QJMOTOR SRT 900SX: Με δικύλινδρο κινητήρα 95 ίππων και πλούσιο, ταξιδιωτικό εξοπλισμό
Νέα έκδοση Suzuki V-STROM 1050 DE World Tourer με δώρα αξίας 3.000 ευρώ
Morbidelli SC125: Ανετο και πρακτικό στην καθημερινότητα με στοιχεία μεγαλύτερου GT
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr