Μεταξύ των τριών CB500, το “X” έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης, η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν εμποδίζει τα πόδια από το να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, η σέλα έχει άφθονο χώρο και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση, το τιμόνι είναι εργονομικά άριστο. Το CB500X, αν και στην πραγματικότητα έχει ελάχιστες διαφορές από τα “R” και “F”, έχει έναν εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, αφενός λόγω διαφορετικής θέσης οδήγησης και αφετέρου χάρη στις αυξημένες κατά 20 χλστ. διαδρομές των αναρτήσεων.
Ο νέος υγρόψυκτος
κινητήρας του σχεδιάστηκε με γνώμονα το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης και
φυσικά την απόλυτα φιλική απόδοση της ισχύος. Στην πράξη, ο ιδιαίτερα
πολιτισμένος εν σειρά δικύλινδρος απολαμβάνει μιας απόλυτα γραμμικής καμπύλης
ισχύος, τροφοδοτούμενος από έναν αψεγάδιαστο ψεκασμό με αποτέλεσμα να ξέρεις
κάθε στιγμή πού βρίσκονται τα όρια του πίσω τροχού, ενώ στα συν του
προσμετράται η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εμπιστοσύνη εμπνέει και
το πιρούνι που πληροφορεί επίσης σωστά με τα μικρά γλιστρήματα, να έρχονται
πάντα κατόπιν προειδοποίησης. Εξαιρετικό αποδεικνύεται και το ABS στη
λειτουργία του επεμβαίνοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή και εμπνέοντας
εμπιστοσύνη.
Σε μια αγορά που
τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση στα on-off, το CB500X -που δεν είναι πραγματικά και
τόσο off- έχει τα φόντα να διαπρέψει, με το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και μια τιμή που το
καθιστά άνετα value for money μοτοσικλέτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: 471
κ.εκ. |
Ισχύς: 47 hp / 8.500 σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): Δ
/240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: 17,3 λίτρα |
Βάρος: 195 κιλά |
Τιμή (ευρώ): 6.750 |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr