LIVE: κίνηση στους δρόμους

To CB500X είναι μια απίστευτα φιλική μοτοσικλέτα, ιδανική για καθημερινή χρήση.

Honda CB500X: Crosstourer τσέπης

Μεταξύ των τριών CB500, το “X” έχει την πιο άνετη θέση οδήγησης, η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν εμποδίζει τα πόδια από το να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, η σέλα έχει άφθονο χώρο και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση, το τιμόνι είναι εργονομικά άριστο. Το CB500X, αν και στην πραγματικότητα έχει ελάχιστες διαφορές από τα “R” και “F”, έχει έναν εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, αφενός λόγω διαφορετικής θέσης οδήγησης και αφετέρου χάρη στις αυξημένες κατά 20 χλστ. διαδρομές των αναρτήσεων.

Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας του σχεδιάστηκε με γνώμονα το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης και φυσικά την απόλυτα φιλική απόδοση της ισχύος. Στην πράξη, ο ιδιαίτερα πολιτισμένος εν σειρά δικύλινδρος απολαμβάνει μιας απόλυτα γραμμικής καμπύλης ισχύος, τροφοδοτούμενος από έναν αψεγάδιαστο ψεκασμό με αποτέλεσμα να ξέρεις κάθε στιγμή πού βρίσκονται τα όρια του πίσω τροχού, ενώ στα συν του προσμετράται η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εμπιστοσύνη εμπνέει και το πιρούνι που πληροφορεί επίσης σωστά με τα μικρά γλιστρήματα, να έρχονται πάντα κατόπιν προειδοποίησης. Εξαιρετικό αποδεικνύεται και το ABS στη λειτουργία του επεμβαίνοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή και εμπνέοντας εμπιστοσύνη.

Σε μια αγορά που τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση στα on-off, το CB500X -που δεν είναι πραγματικά και τόσο off- έχει τα φόντα να διαπρέψει, με το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και μια τιμή που το καθιστά άνετα value for money μοτοσικλέτα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας:         4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β

Χωρητικότητα:                 471 κ.εκ.

Ισχύς: 47 hp /     8.500 σαλ.

Φρένα Ε (χλστ.): Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS

Φρένα Π (χλστ.): Δ /240, δαγ.1 εμβόλου, ABS

Ρεζερβουάρ: 17,3 λίτρα

Βάρος: 195 κιλά

Τιμή (ευρώ): 6.750

 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ