Το Kawasaki Versys 650 μπήκε αισίως στην τρίτη του γενιά και ανανεώθηκε εκτενώς. Στόχος; Να πηγαίνει πιο μακριά, πιο εύκολα, πιο άνετα. Μεγαλύτερη, ρυθμιζόμενη δίχως εργαλεία ζελατίνα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κατά 2 λίτρα, διαφορετικές ρυθμίσεις ανάφλεξης για οικονομία καυσίμου, εύκολη ρύθμιση δίχως εργαλεία της προφόρτισης του αμορτισέρ, ενισχυμένο υποπλαίσιο και ζάντες για τριβάλιτσο, ελαστικές βάσεις κινητήρα, τιμονιού και μαρσπιέ, μαρσπιέ αναβάτη χαμηλότερα και πιο μπροστά, νέες χειρολαβές συνεπιβάτη και μια πλειάδα επίσημων αξεσουάρ για όλα τα γούστα.
Το νέο Versys απολαμβάνει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή,
βελτιωμένα φρένα, νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή λειτουργία σε κάθε
καλάμι, βελτιωμένα χαρακτηριστικά πίσω αμορτισέρ και νέα ελαστικά για αυξημένη
πρόσφυση. Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός, φιλικότατος και
γραμμικός, τραβάει θετικά από μηδενικές στροφές μέχρι τα κόκκινα, δίχως να
σκορτσάρει, δίχως τρύπες και δίχως κραδασμούς. Κανένα πρόβλημα στις αστικές
συνθήκες, με τη μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται πολύ ευέλικτη, σβέλτη, και άνετη
στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και το τιμόνι κόβει πολύ, βοηθώντας σας να
χωθείτε και να περάσετε παντού. Τα φρένα είναι πολύ καλά, τόσο σε δύναμη όσο
και πληροφόρηση, το δε προαιρετικό ABS άμεμπτο δίχως όμως να διαθέτει επιλογή
απενεργοποίησης - για τη χρήση που προορίζεται βέβαια δεν τη χρειάζεται και
τόσο.
Με πολλές βελτιώσεις παντού, το Versys 650 παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του προκατόχου του, ως μια μοτοσικλέτα που τα καταφέρνει καλά σε πολλαπλές αποστολές.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
649 κ.εκ. |
Ισχύς: |
68 ίπποι / 8.500 σ.α.λ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
2Δ/300, δαγ. 2 εμβόλων |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ/250, δαγ.1 εμβόλου |
Ρεζερβουάρ: |
21 λίτρα |
Βάρος: |
214 κιλά |
Τιμή (ευρώ): |
7.790 (ABS: 8.190) |
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr