Στο Piaggio Medley, για πρώτη φορά εμφανίζεται μια νέα γενιά κινητήρων, οι αποκαλούμενοι iGet, οι οποίοι διατίθενται στις εκδόσεις των 125 και 150 cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, σύστημα χρονισμού τεσσάρων βαλβίδων και υδρόψυξη. Πρόκειται για κορυφαίους κινητήρες των αντίστοιχων κατηγοριών τους σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και τον σεβασμό προς το περιβάλλον οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι βάσει του ευρωπαϊκού προτύπου Euro 4.
Οι νέοι κινητήρες Piaggio iGet είναι αποτέλεσμα μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θέτει ως πρωταρχικό στόχο νέα και περισσότερο προηγμένα επίπεδα ποιότητας και αξιοπιστίας. Κάθε πτυχή αυτού του σχεδιασμού στοχεύει στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων. Περισσότερο από ένα εκατομμύρια χιλιόμετρα έχουν καταγραφεί μόνο στην αρχική φάση των δοκιμών, στην επίμονη προσπάθεια της Piaggio να επιτύχει αξιόπιστα αποτελέσματα. Το παραμικρό εξάρτημα του νέου κινητήρα, από την εξάτμιση έως τον εσωτερικό σχεδιασμό του καλύμματος της τελικής μετάδοσης και μέχρι το νέο φίλτρο αέρα, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει πιο άνετη και ομαλή οδήγηση με λιγότερους θορύβους και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Η έκδοση 125 αποδίδει ισχύ 9 kW στις 8.250 σ.α.λ., ενώ η έκδοση των 150 cc αποδίδει 11 kW στις 7.750 σ.α.λ. οι επιδόσεις αυτές μεταφράζονται σε γρήγορους κινητήρες στον δρόμο, ειδικά σχεδιασμένους και κατασκευασμένους σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού για χρήση του οχήματος σε αστικό και υπεραστικό περιβάλλον. Πρόκειται για οδηγικές συνθήκες που χαρακτηρίζονται από συχνές στάσεις και απαιτούν ευελιξία, γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή οδήγηση. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά εξασφαλίζονται από την εκπληκτική ροπή του οχήματος (11,5 Nm στις 6.500 σ.α.λ. για την έκδοση των 125 cc και 14,4 Nm στις 6.500 σ.α.λ. για την έκδοση των 150 cc) η οποία παρέχει στο Medley απίστευτη επιτάχυνση τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, εν μέρει λόγω του πραγματικά χαμηλού συνολικού βάρους.
Η συνολική κατανάλωση καυσίμου επωφελείται από τη βελτιστοποίηση κάθε παραμικρού εξαρτήματος: η χιλιομετρική απόσταση του κύκλου δοκιμών WMTC φτάνει στα 47,5 χλμ./λίτρο για το Medley 125 και στα 45,9 χλμ./ λίτρο για την έκδοση των 150 cc.