Η Aprilia αναζητώντας μόνο την κορυφή για την καλύτερη Superbike που έχει κατασκευάσει, της χάρισε απλόχερα 217 ίππους, την ώρα που η δίαιτα έριξε την ζυγαριά στα 199 κιλά…
Τα Superbikes έχουν φτάσει πλέον τα όρια της επιστημονικής φαντασίας, καθώς οι ιπποδυνάμεις έχουν ξεπεράσει τους 200 ίππους, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα κορυφαία περιφερειακά φέρνουν τα MotoGPόλο και πιο κοντά στους κοινούς θνητούς. Η Aprilia ήταν από τις πρώτες εταιρίες που έκαναν το βήμα σε αυτό το μονοπάτι, όταν πριν 10 χρόνια παρουσίασε την RSV4, μια μοτοσυκλέτα που είχε εξαιρετική βάση ώστε να συνεχίζει να εξελίσσεται και να πρωταγωνιστεί μέχρι σήμερα. Και αν η καλύτερη απόδειξη για αυτό δεν είναι τα 7 πρωταθλήματα superbike, τότε η νέα RSV4 1100 factory ήρθε για να πείσει και τον πιο αυστηρό κριτή, με απόλυτα νούμερα που ξεπερνούν ακόμα και την Ducati Panigale V4 S των 214 ίππων, κάνοντας την σπίθα φλόγα στον πόλεμο για τον δυνατότερο V4.
Όσοι λοιπόν θεωρούσαν κορυφαία Aprilia την RSV4 1000 RF (ανάμεσά τους και εμείς) του 2017, ήρθε ο καιρός να αναθεωρήσουν. Στα πλαίσια της δοκιμής οδηγήσαμε την 1100 τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα των Μεγάρων, προσπαθώντας να συνυπάρξουμε με έναν ταύρο που σε κάθε ευκαιρία μαινόταν κάτω από τα πόδια μας. Κάτι που όπως αποδείχτηκε ήταν αρκετά πιο εύκολο από όσο ακούγεται, καθώς οι μηχανικοί του Noale επιστράτευσαν έναν σκασμό ηλεκτρονικά βοηθήματα που είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σου και λειτουργούν εξαιρετικά.
Και αν θες να καταλάβεις καλύτερα την χρησιμότητά τους, αρκεί να τα απενεργοποιήσεις και να νιώσεις (αν μπορείς) την αστείρευτη δύναμη που προσπαθεί να ξηλώσει την άσφαλτο και τα λινά των ελαστικών, ενώ ο μπροστινός τροχός παλεύει να παραμείνει στο έδαφος. Φυσικά δεν είναι μόνο τα επιπλέον κυβικά που κάνουν την διαφορά, αλλά αυτό είναι κάτι που θα δούμε αναλυτικά σε επόμενο τεύχος. Μέχρι τότε, ας κρατήσουμε ότι δεν δυσκολεύεται να ξεπεράσει τα 310χλμ/ώρα στο ψηφιακό της κοντέρ…
Σε αυτές τις ταχύτητες η αεροδυναμική παίζει μεγάλο ρόλο, οπότε τα πολυσυζητημένα αεροδυναμικά φτερά (από ανθρακονήματα) τοποθετήθηκαν στα φαίρινγκ της κατευθείαν από τα MotoGPαυξάνοντας την σταθερότητα στις εξόδους των στροφών και στην ευθεία, ενώ παράλληλα τραβούν κάθε βλέμμα επάνω τους, συμβάλλοντας στην ξεχωριστή εμφάνιση της RSV4 που μετά από 10 χρόνια αποδεικνύει ότι έχει βρει το ελιξίριο της νεότητας. Φυσικά όταν όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα κορυφαίο πλαίσιο, αναρτήσεις της Ohlins (με νέες ρυθμίσεις) και τις νέες δαγκάνες Stylema της Brembo, συνειδητοποιείς ότι χρειάζεται αρκετή προσπάθεια για να επαναφέρεις το μυαλό σου και να αγνοήσεις τον μαγευτικό ήχο της Akrapovic που τριγυρνά συνεχώς στα αυτιά σου, ώστε να κατορθώσεις να γράψεις την αναλυτική δοκιμή που θα ακολουθήσει σύντομα.
Όταν δε, βρεθείς στην πίστα με το Autotriti και ένα κορυφαίο αυτοκίνητο όπως το GTR, δεν χάνεις την ευκαιρία για να ¨παίξετε¨ μαζί…