LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με νοοτροπία "Less is More", η Honda παρουσιάζει το νέο γυμνό CB300F

Μαζεμένο και όμορφο σουλούπι και σίγουρα ευέλικτο

Σχεδιασμένο για ποικίλες διαστάσεις αναβατών. Προσβάσιμο για όλους τους νέους αναβάτες

Ευρύ φάσμα ισχύος με άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές –κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για πρώτη μοτοσικλέτα

Σαν το μικρό αδερφάκι του CB500F ένα πράγμα

Πρώτη ματιά στο Honda CB300F

Η αμερικάνικη Honda αποκαλύπτει το νέο CB300F για τη σειρά μοντέλων 2015. Πρόκειται για τη γυμνή έκδοση του CBR300R, το οποίο θα βγει στην αμερικάνικη αγορά το ερχόμενο φθινόπωρο.

 
Τα νέα 300άρια μοντέλα της Honda μοιράζονται τον ίδιο υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 286 κυβικών εκατοστών. Ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από τα έξτρα 37 κυβικά εκατοστά που προστέθηκαν στον μονοκύλινδρο του δημοφιλούς entry-level CBR250R, με σκοπό να προσφέρει μια ευρύτερη ζώνη ισχύος και περισσότερη δύναμη, σημαντικά χαρακτηριστικά για μοτοσικλέτα τέτοιας κατηγορίας.

Παρακάτω μπορούμε να δούμε τα δυνατά σημεία του νέου CB300F, σύμφωνα και με τη Honda.

Μονοκύλινδρος Κινητήρας
Ο ένας κύλινδρος είναι η ιδανική επιλογή για μια μοτοσικλέτα όπως το CB300F, όπως δηλώνει η Honda. Είναι ελαφρύς, απλός, με εξαιρετική οικονομία καυσίμων (ψεκαστός φυσικά) και ευρύ φάσμα ισχύος με ικανοποιητική ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές -κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για πρώτη μοτοσικλέτα.

Αντι-κραδασμικός άξονας
Χάρις αυτόν, ο κινητήρας του CB300F έχει την δυνατότητα να δουλεύει πιο ομαλά και σε συνδυασμό με το μαζεμένο πλάτος του μονοκύλινδρου και με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του μονοκύλινδρου κινητήρα, το κάνει ιδανικό για πολλαπλές χρήσεις της καθημερινότητας.

Δισκόφρενα
Με μονή δισκόπλακα 296 χιλ. μπροστά και 220 χιλ. πίσω, οι υδραυλικοί δίσκοι κρατούν τα πράγματα απλά (χωρίς ακτινικές δαγκάνες, και χωρίς ABS για την ώρα, κλπ.), με πολύ καλή αίσθηση και δύναμη φρεναρίσματος.

Αναρτήσεις
Το CB300F χρησιμοποιεί συμβατικό πιρούνι 37 χιλιοστών δίχως ρυθμίσεις, και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης σε 5 θέσεις. Απλές και οικονομικές λύσεις, που δουλεύουν καλά.

Πολύ-λειτουργικό πάνελ οργάνων
Τα ψηφιακά όργανα του CB300F παρέχουν τις πληροφορίες με στιλ, συμπεριλαμβάνοντας ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, μετρητή καυσίμου, θερμοκρασία, μερικό χιλιομετρητή και ρολόι, και φυσικά τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες.

Λιτή εμφάνιση
«Less is more» λέει η Honda για το CB300F. Η μινιμαλιστική εμφάνιση δίνει στη μοτοσικλέτα ένα γυμνό sport look που, πέρα από όμορφο, βοηθά στο να είναι και ελαφρύτερο.

Στενή και χαμηλή σέλα
Η χαμηλή σέλα των 780 χιλιοστών κάνει κάτι παραπάνω από το να βοηθάει το CB300F να ταιριάξει σε αναβάτες παντός ύψους και διαστάσεων. Είναι ευκολότερο να ακουμπήσει κανείς τα πόδια του στο έδαφος, κάτι που δίνει και περισσότερη αυτοπεποίθηση στους νέους και μικρότερων διαστάσεων οδηγούς. Επίσης, η Honda σύντομα στα αξεσουάρ της θα διαθέτει σέλα που θα ρίχνει το ύψος ακόμη χαμηλότερα.

Σέλα συνεπιβάτη
Με ξεχωριστή σέλα, χειρολαβές και μαρσπιέ συνεπιβάτη, το CB300F εξασφαλίζει και την παρουσία της παρέας στις βόλτες και τα ταξίδια. Κάτω από αυτή τη σέλα θα βρείτε μικρό αποθηκευτικό χώρο για ένα χάρτη, κι ένα ζευγάρι γυαλιά.

Όσον αφορά στα χρώματα, η Honda μέχρι στιγμής έχει δείξει τη μοτοσικλέτα μόνο σε κόκκινο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Υ/Ψ, 4Τ, 1Κ
Κυβισμός: 286 κ.εκ.
Διάμετρος & Διαδρομή: 76 x 63 χιλ.
Συμπίεση: 10,7:1
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική
Κιβώτιο: 6 ταχυτήτων
Αναρτήσεις (εμπρός-πίσω): Πιρούνι 37χιλ., διαδρομή 118χιλ. – Pro Link ρυθμιζόμενης προφόρτισης, διαδρομή 103χιλ.
Ελαστικά (εμπρός-πίσω): 110/70-17, 140/70-17
Ύψος σέλας: 780 χιλ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 12,8 λίτρα
Βάρος: 157 κιλά

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ