Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
  • Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός

Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός

Από ένα γνήσιο GT scooter περιμένεις άνεση και χώρους με το Fort να είναι γενναιόδωρο σε αυτούς τους τομείς, αλλά δεν μένει μόνο εκεί καθώς διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό που κάνει ακόμα πιο απολαυστική τη συμβίωση μαζί του. Η σέλα είναι ευρύχωρη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες, με το «σκαλοπάτι» που διαχωρίζει τη θέση του συνεπιβάτη να σχηματίζει ένα από τα μεγαλύτερα «μαξιλαράκια» πλάτης που έχουμε δει υποστηρίζοντας πολύ ωραία τη μέση σου. Παρά τις γενναίες διαστάσεις της, είναι πολύ σωστά σχεδιασμένη και παρόλο που το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς υπάρχει κεντρικό τούνελ, τα πόδια δεν ανοίγουν πολύ οπότε πατάς εύκολα στο έδαφος, ενώ σε αυτό συμβάλουν και οι εσοχές που έχει. Το τιμόνι βρίσκεται στο σωστό ύψος και έρχεται σχετικά κοντά στο σώμα του αναβάτη, τοποθετώντας τον σε όρθια, «τουριστική» θέση οδήγησης. Θα θέλαμε οι καθρέπτες να έχουν μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης, καθώς έχουν μεγάλες νεκρές γωνίες. Τα πράγματα είναι εξίσου βολικά και για τον συνεπιβάτη με το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί να είναι ευρύχωρο, ενώ έχει στη διάθεσή του πλατφόρμες για τα πόδια και πρακτικές χειρολαβές, οι οποίες προεκτείνονται προς τα πίσω σχηματίζοντας μια μικρή σχάρα. Αυτή σου επιτρέπει να τοποθετήσεις κάποια κεντρική βαλίτσα ή να φορτώσεις πιο ογκώδη αντικείμενα καθώς βρίσκεται στην ίδια ευθεία με τη σέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ο κυρίως αποθηκευτικός χώρος είναι φωτιζόμενος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face και ένα jet κράνος, ενώ ανάμεσά τους θα χωρέσουν γάντια ή αδιάβροχα. Στη ποδιά υπάρχουν δυο υδατοστεγή ντουλαπάκια μικρής χωρητικότητας με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα. Το αριστερό έχει λαστιχένια βάση για να μην “τραυματίζεται” το κινητό, ενώ το δεξί φιλοξενεί θύρα USB. Το Fort 350 είναι από τα πρώτα scooter που φτάνουν στη χώρα μας με τεχνολογία NFC. Αυτή σου επιτρέπει να το ενεργοποιείς και να το απενεργοποιείς ή να ανοίγεις τη σέλα απλά περνώντας μια μικρή κάρτα από την ειδική περιοχή στην ποδιά. Πρόκειται για την ίδια ασύρματη τεχνολογία που σου επιτρέπει να κάνεις πληρωμές με κάρτες ή με κινητό. Φυσικά, υπάρχει και παραδοσιακό κλειδί.



Η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών παρέχει πλήθος χρήσιμων πληροφοριών (όπως θερμοκρασία λαδιού, πίεση και θερμοκρασία ελαστικών) και μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από δυο interfaces Leisure και Racing. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της φωτεινότητας σε 5 επίπεδα, αυτόματη εναλλαγή μεταξύ ημέρας και νύχτας και σύνδεση με κινητό τηλέφωνο για διαχείριση κλήσεων και μουσικής. Ο εξοπλισμός του Fort 350 περιλαμβάνει ακόμα αλάρμ, φωτιζόμενους διακόπτες και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η οποία σταματά σε όποιο ύψος θέλεις, κατεβαίνει στη χαμηλότερη θέση όταν απενεργοποιείς το scooter και επιστρέφει στο ύψος που την είχες ρυθμίσει τελευταία φορά, όταν το ενεργοποιείς ξανά.

Σελίδα 1QJMOTOR Fort 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά