Τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας  
Τύπος  4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)  349
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Συμπίεση (:1) Δ.Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  33,2 / 7.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  3,4 / 6.000
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός Bosch
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  14
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 4,2
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλ.
Διαδρομή (χλστ.)  110
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/265, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-15
Ελαστικό Π 150/70-14
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.220
Πλάτος (χλστ.) 780
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.565
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780
Βάρος (κιλά)  213
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  O
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  O
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N / N
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / Ο
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ν
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / N
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / Ν

Σελίδα 1QJMOTOR Fort 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά