Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο αεροελαιόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 349 κυβικών είναι ίδιος με εκείνον που είχαμε γνωρίσει κατά τη δοκιμή του Meteor 350. Αποδίδει 20 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,8 kgm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Στην περίπτωση του HNTR 350 έχει χρησιμοποιηθεί  πιο μικρό τελικό εξάτμισης με τον ήχο που παράγεται να είναι δυνατός, απολαυστικός ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα after market.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη στρωτή λειτουργία του κινητήρα και αυτό που αντιληφτήκαμε από την πρώτη στιγμή ήταν η απουσία κραδασμών, πράγμα σπάνιο για μονοκύλινδρο κινητήρα, με τον αντικραδασμικό άξονα να συμβάλει σε αυτό. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση μόλις 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτό κύκλο, που σημαίνει ότι είναι αντίστοιχη με scooter 150 κυβικών.  


Αύξησε την ισχύ της Royal Enfield HNTR 350 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας
 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 15,4
60 - 100 (δευτερόλεπτα) 10,2
100 - 0 (μέτρα) 48
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3



Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά