Με τις διαστάσεις να είναι παρεμφερείς οι δύο μοτοσικλέτες βρίσκονται πολύ κοντά και σε αυτούς τους δύο τομείς. Τόσο το 650 όσο και το 1000 θα δεχτούν με άνεση στις σέλες τους δύο μεγαλόσωμους αναβάτες και θα τους ταξιδέψουν για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να τους κουράσουν. Η σέλα του 1000 έχει ελαφρώς πιο ποιοτικό αφρώδες αλλά και αντιολισθητική επένδυση εξίσου ποιοτική με του 650, η σέλα του οποίου βρίσκεται λίγο πιο κοντά στο έδαφος. Η χαμηλότερη σέλα σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος κάνουν το “μικρό” V-Strom μια γενικά πιο φιλική μοτοσικλέτα με τη διαφορά να γίνεται πιο εμφανής όταν κινείστε αργά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Από την άλλη η θέση οδήγησης του 1000 κερδίζει περισσότερο τις εντυπώσεις καθώς δίνει καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη και περισσότερη αυτοπεποίθηση, κάτι που φαίνεται πιο πολύ σε επαρχιακό στροφιλίκι. Το 650 φυσικά δεν είναι κακό σε αυτόν τον τομέα αλλά προϊδεάζει για πιο χαλαρά πράγματα.
Στο “κοκπιτ” η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του μεγάλου αδερφού με τα πιο σύγχρονα και πλήρη όργανα, την έτοιμη παροχή ρεύματος αλλά και τους πιο σύγχρονους διακόπτες. Ο έλεγχος των ενδείξεων και των λειτουργιών στο 1000 πραγματοποιείται από μεγάλα ευδιάκριτα κουμπιά στο αριστερό γκριπ. Στο 650 για να γίνει αυτό έχει χρησιμοποιηθεί το κουμπί που χρησιμοποιούμε συνήθως για σινιάλο, με το τελευταίο να βρίσκεται στο κουμπί για τα φώτα. Είναι σίγουρα κάτι που θέλει συνήθεια και ο αναβάτης δεν θα το βρει το ίδιο φυσικά όπως στο 1000.