LIVE: κίνηση στους δρόμους

Από αυτή τη γωνία και εφόσον δεν γνωρίζετε, δεν θα καταλάβετε ποτέ πιο είναι το μικρό και πιο το μεγάλο. Θα μπορούσαν να είναι και τα δύο 1000!

Συμπέρασμα

Δύο μοτοσικλέτες από την ίδια καλή οικογένεια, μεγαλωμένες με την ίδια καλή ανατροφή. Το 1000 θα καταφέρει να κερδίσει εύκολα τις εντυπώσεις απέναντι στο 650. Θέση οδήγησης που δίνει καλύτερο έλεγχο, ένας “κλασικός” μεγάλος V2 με ροπάτη απόδοση, αλλά και καλή συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές είναι τα δυνατά του χαρακτηριστικά. Σε αυτό προσθέστε τα λίγα αλλά καλά ηλεκτρονικά αλλά και τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας στο ταξίδι και έχετε μπροστά σας μια ολοκληρωμένη adventure με μια τιμή στο κάτω άκρο της κατηγορίας. 


Από την άλλη, το 650 συνεχίζει να είναι μια καθόλα τίμια πρόταση. Εκτός πόλης θα κάνει ό,τι και το 1000, αλλά πιο αργά, ενώ οπουδήποτε και αν κινηθεί θα το κάνει πιο οικονομικά με τη διαφορά να γίνεται αισθητή κάθε μέρα. Αν το κόστος απόκτησης βγει από την εξίσωση τότε το 1000 γίνεται αυτόματα η επιλογή. Ωστόσο, η χρηματική διαφορά που χωρίζει τις δύο μοτοσικλέτες γέρνει την πλάστιγγα υπέρ του 650. Το μικρό V-Strom δεν είναι σε καμία περίπτωση 40% λιγότερη μοτοσικλέτα, όση περίπου είναι η διαφορά στην τιμή των δύο μοντέλων. Η ψαλίδα μεταξύ τους, στο τι παίρνει ο αναβάτης, δεν είναι ούτε το μισό από αυτό και τα χρήματα που εξοικονομούνται με την απόκτηση του 650 γίνονται κάλλιστα γνήσια αξεσουάρ για να το εξοπλίσετε σαν αστακό και να σας περισσέψουν κιόλας. Ο μικρός αδερφός τελικά έχει το πάνω χέρι.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ