LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το “χρυσό” ανεστραμμένο πιρούνι της Showa βγάζει μάτια ενώ αποδεικνύεται ανώτερο και στο δρόμο έναντι το συμβατικού που φέρει το 650.

Ίδιοι δίσκοι αλλά πολύ διαφορετικό το αποτέλεσμα αφού οι μονομπλοκ 4πίστονες του 1000 δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.

Πλαίσιο/ Αναρτήσεις/Φρένα/Ηλεκτρονικά

Και τα δύο V-Strom φέρουν αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και τα ψαλίδια τους. Οι μεγάλη διαφορά για τα δύο μοντέλα βρίσκεται μπροστά με τη Suzuki να έχει τοποθετήσει στο 650 ένα συμβατικό πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και ρυθμίση για την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα 43 χλστ. βρίσκεται και η διάμετρος για το 1000. Εδώ, όμως, το πιρούνι που προέρχεται από την ίδια εταιρία είναι ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο. Αυτό κάνει και τη μεγάλη διαφορά και στο δρόμο, δίνοντας παράλληλα στον αναβάτη τη δυνατότητα να το φέρει πολύ περισσότερο στα μέτρα του. Διαφορές στις ρυθμίσεις δεν έχουμε για τα αμορτισέρ όπου και στις δύο περιπτώσεις μπορείτε να επέμβετε στην προφόρτιση του ελατηρίου και στην απόσβεση επαναφοράς. 

Τόσο εμπρός όσο και πίσω οι διαδρομές για το 650 ανέρχονται στα 150 χλστ., με του 1000 να φτάνουν στα 160, κερδίζοντας έτσι άλλα 10 χλστ. Ωστόσο, το 650 είναι εκείνο που έχει 175 χλστ. απόσταση από το έδαφος, κατά 10 χλστ. μεγαλύτερη έναντι του 1000. Σημαντικές είναι οι διαφορές των δύο μοντέλων στον τομέα των φρένων. Οι εμπρός δίσκοι είναι φυσικά διπλοί και στις δύο περίπτωσεις με τη διάμετρο να ανέρχεται στα 310 χλστ. Το 650 όμως φέρει διπίστονες και συμβατικά τοποθετημένες δαγκάνες της Tociko, ενώ του μεγάλου αδερφού οι δαγκάνες φέρουν τέσσερα έμβολα έκαστη, είναι μονομπλόκ και ακτινικά τοποθετημένες! 

Ηλεντρονικά

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού, μαζί με το ABS, είναι τα μοναδικά ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα βρείτε στο μεγάλο V-Strom. Το Traction Control, είναι το πρώτο που βλέπουμε σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Suzuki με τη λειτουργία του να γίνεται αντιληπτή μόνο από...τη σχετική ένδειξη του πίνακα οργάνων, επεμβαίνοντας με τον πλέον προοδευτικό τρόπο στην ανάφλεξη. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες η κεντρική μονάδα χρησιμοποιεί αισθητήρες που μετρούν την ταχύτητα του εμπρός και του πίσω τροχού, το άνοιγμα του γκαζιού και τη θέση του στροφάλου. Αυτά τα σήματα τα “διασταυρώνει” κάθε τέσσερα χιλιοστά του δευτερολέπτου (!) και έπειτα επεμβαίνει ανάλογα στην ανάφλεξη. Το Traction Control ρυμθίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας, ενώ δίνει στον αναβάτη και δυνατότητα απενεργοποίησης με το τελευταίο να μην ισχύει για το ABS που μένει πάντα ενεργοποιημένο. Μη απενεργοποιούμενο είναι και το ABS του 650 και αυτό είναι το μοναδικό ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας του μοντέλου της Suzuki.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ