LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ελαφρύ προβάδισμα έχει το 650 V-Strom στο χώμα λόγω του μικρότερου βάρος.

Πιο απολαυστικό το 1000 στις στροφές με το πιρούνι να προσφέρει καλή πληροφόρηση και τα φρένα να αποδίδουν άμεσα την ισχύ τους.

Οδηγώντας

Μπορεί να προέρχονται από την ίδια βάση, ωστόσο οι δύο ιαπωνικές adventure έχουν σημαντικές διαφορές στον χαρακτήρα τους που γίνονται αντιληπτές με το που κυλήσουν οι τροχοί τους. Το 650 έχει μια σαφώς πιο ελαφριά αίσθηση με τον αναβάτη να βρίσκεται παράλληλα πιο κοντά στο έδαφος. Αυτό, σε συνδυασμό με τον ελαφρύτερο συμπλέκτη αλλά και την πιο ήπια και γραμμική απόδοση του μοτέρ κάνει τους ελιγμούς παιχνιδάκι σε σχέση με το 1000. Το μεγάλο και ψηλότερο V-Strom τα καταφέρνει μια χαρά σε αυτές τις συνθήκες αλλά το μεγαλύτερο βάρος του γίνεται σαφώς πιο αισθητό σε σχέση με το 650 και ο ισχυρότερος κινητήρας σε συνδυασμό με τη νευρικότητα που παρουσιάζει ο ψεκασμός στις χαμηλές ταχύτητες, απαιτούν μεγαλύτερη συγκέντρωση. Θα κάνει ακριβώς τους ίδιους ελιγμούς με το 650 αλλά λίγο πιο αργά. 

Επίσης, μιας και μιλάμε για το περιβάλλον της πόλης να πούμε ότι το 1000 θα περάσει από παντού φιλτράροντας πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες. Το σαφώς ποιοτικότερο σε λειτουργία πιρούνι κάνει αισθητή την παρουσία του ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες και δείχνει άμεσα ότι είναι το καλύτερο μεταξύ των δύο. Αυτό θα φανεί ακόμη περισσότερο σε δρόμο με στροφές όπου σαφώς καλύτερη είναι και η πληροφόρηση που παίρνει ο αναβάτης για το τι γίνεται με την πρόσφυση του εμπρός τροχού, ακόμη και αν δεν προβείτε σε κάποια ρύθμιση. 

Γενικά στον επαρχιακό το V-Strom 1000 είναι πιο ευχάριστο από τον μικρότερο συγγενή του λόγω και των καλύτερων επιδόσεων που προσφέρει ο κινητήρας αλλά και του ανώτερου συστήματος πέδησης. Τα φρένα των δύο μοτοσικλετών πραγματικά δεν έχουν σχέση μεταξύ τους, αφού του 1000 είναι με διαφορά τα πιο δυνατά μεταξύ των δύο, αποδίδουν πιο άμεσα τη δύναμή τους, ενώ προσφέρουν παράλληλα και καλύτερη αίσθηση. Τα φρένα του 650 ξεχωρίζουν για τη γραμμική τους απόδοση και απέναντι σε εκείνα του μεγάλου V-Strom δείχνουν απλώς να επαρκούν για τις ταχύτητες που αναπτύσσει το μικρότερο σε χωρητικότητα μοντέλο. Παρόλα αυτά το μικρό adventure με την ελαφρύτερη αίσθηση δεν θα μείνει πολύ πίσω. Αλλάζει πιο εύκολα κατεύθυνση και αν ο αναβάτης δείξει εμπιστοσύνη στο πιρούνι με την μουδιασμένη αίσθηση θα καταφέρει να κινηθεί με πολύ γρήγορο ρυθμό έχοντας παράλληλα την ευχάριστη αίσθηση ότι παίρνει το 100% από τη μοτοσικλέτα του. 

Αφήνοντας πίσω τις στροφές και πιάνοντας τον αυτοκινητόδρομο οι διαφορές μεταξύ των δύο μοτοσικλετών μειώνονται δραματικά. Με ταχύτητες ταξιδιού κοντά στα 150-160 χλμ./ώρα θα απολαύσετε υψηλά επίπεδα άνεσης και από τα δύο, ενώ με το 650 θα κάνετε και λιγότερες στάσεις λόγω και της οικονομικής λειτουργίας του κινητήρα που προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία. Το 1000 θα κάνει τη διαφορά αν επιλέξετε έναν πιο γρήγορο ρυθμό ταξιδιού αλλά και αν φορτώσετε τις δύο μοτοσικλέτες στο όριό τους.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ