Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ των δύο V2 κινητήρων όσον αφορά την αρχιτεκτονική τους καθώς και οι δύο φέρουν δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά θάλαμο καύσης. Εκείνο που κάνει τη διαφορά τόσο στα χαρτιά όσο και στον δρόμο είναι η χωρητικότητα αφού τα δύο μοτέρ τα χωρίζουν 392 ολόκληρα κυβικά εκατοστά. Ο 1000άρης είναι σαφώς πιο απολαυστικός από τον 650 με πλούσια αποθέματα ροπής από χαμηλά που μειώνουν σημαντικά τις αλλαγές των ταχυτήτων σε οποιεσδήποτε συνθήκες και κάνουν τις προσπεράσεις μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία ακόμη και αν η μοτοσικλέτα έχει φορτωθεί στο όριό της. Το μόνο που ενοχλεί στην περίπτωση του μεγάλου V2 είναι η απότομη απόκριση του ψεκασμού με το γκάζι να ανοίγει από κλειστό με μικρές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ και η μανέτα του συμπλέκτη έχει πιο βαριά αίσθηση σε σχέση με το 650 κάτι που θα φανεί αν κινείστε συχνά στο κέντρο της πόλης. Από την άλλη το μοτέρ του 650 έχει μια σαφώς πιο γραμμική απόδοση και παρά τα χρόνια που κουβαλά στην πλάτη του αλλά και τις σαφώς λιγότερες αλλαγές που έχει δεχθεί σε σχέση με τον 1000άρη παραμένει ένας από τους ισχυρούς της μεσαίας κατηγορίας, κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί αντίστοιχα για τον μεγάλο αδερφό. Η απόκριση του γκαζιού του είναι παράλληλα σημαντικά πιο βελούδινη, ενώ στα ισχυρά του σημεία συγκαταλέγεται και το γεγονός ότι καταναλώνει μικρότερες ποσότητες βενζίνης με τη διαφορά να ανοίγει υπέρ του ακόμη περισσότερο όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ή δυσκολεύει το μποτιλιάρισμα.