Δίσκος 260 χλστ. και συνδυασμένη πέδηση.

Απο τον διακόπτη των φώτων ανοίγει και η σέλα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Δοκιμασμένες λύσεις

Το ατσάλινο πλαίσιο του scooter συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις εμπρός με διαδρομή 100 χιλιοστά και δυο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου πίσω, που δίνουν διαδρομή 80 χιλιοστά. Γενικά, η λειτουργία τους είναι σκληρή, καθώς κάνουν το scooter να αντιδρά απότομα, όταν πέφτει σε κάποια λακκούβα ή περνά με ταχύτητα πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες. Όμως, από την άλλη πλευρά, του δίνουν εξαιρετική σταθερότητα, όταν κινείται με ταχύτητες κοντά στην τελική του. Το έργο της επιβράδυνσης του Jet14 έχουν αναλάβει ένας wave δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 220 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. 

Δεν είναι εφοδιασμένο με ABS, όμως διαθέτει συνδυασμένα φρένα, που σημαίνει ότι με το πάτημα τις αριστερής μανέτας ενεργοποιείται και το εμπρός φρένο με αποτέλεσμα ένα πολύ προοδευτικό φρενάρισμα που αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό, αφού σταματά με ασφάλεια τα 135 γεμάτα κιλά του. Η σωστή ρύθμιση του CBS είναι απαραίτητη, προκειμένου ο αναβάτης να έχει καλή αίσθηση και να ξέρει τι ακριβώς κάνουν οι τροχοί. Στο Jet14 δεν είναι εύκολο να μπλοκάρεις τους τροχούς και αν είσαι προσεκτικός δεν θα σου λείψει το ABS. Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα σωληνάκια των φρένων είναι μεταλλικά.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA