Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Αυτό που αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα στη σέλα του Robo-S είναι η ευελιξία και η ευκολία χειρισμών που προσφέρει το χαμηλό κέντρο βάρους, αφού οι μπαταρίες βρίσκονται στο πάτωμα. Οι αλλαγές κατεύθυνσης, οι μανούβρες και η κίνηση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι απλή υπόθεση και όλα γίνονται εύκολα χάρη στο μικρό και σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και τη χαμηλή σέλα, ενώ έχεις και την όπισθεν για δύσκολα ή ανηφορικά σημεία. Τα 3000 Watt ισχύος προσφέρουν άμεση επιτάχυνση και δυνατές ρεπρίζ ακόμα και από τα 70 χιλιόμετρα, ενώ η τελική του σου επιτρέπει να κινείσαι με άνεση σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Θα θέλαμε πιο προοδευτική απόκριση του γκαζιού, καθώς σε πιο υψηλές ταχύτητες λειτουργεί σαν διακόπτης on-off επιταχύνοντας απότομα το scooter και είναι δύσκολο να διατηρήσεις σταθερή ταχύτητα. Ο ηλεκτροκινητήρας δείχνει τη δύναμή του και όταν θέλεις να ξεκινήσεις σε ανηφορικό δρόμο, αφού αυτό γίνεται χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα, ενώ ούτε με δεύτερο άτομο στη σέλα θα δεις ιδιαίτερη πτώση στις επιδόσεις. Η εναλλαγή μεταξύ των modes μπορεί να γίνει και εν κινήσει για να μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητά σου και την κατανάλωση ρεύματος κατ`επέκταση, ανά πάσα στιγμή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πολύ καλή εντύπωση μας άφησαν τα φρένα τα οποία έχουν έντονο αρχικό δάγκωμα και επιβραδύνουν αποτελεσματικά το scooter σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το CBSΟι τροχοί των 12 ιντσών μπορεί να αφαιρούν λίγο από την άνεση στους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης, όμως αποζημιώνουν με την αυξημένη ευελιξία που προσφέρουν κάτι κρίσιμο στο κυκλοφοριακό χάος της πόλης.

Σελίδα 1Sunra Robo-S: Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία - πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας - μπαταρία - περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας