«Βαρύ» όνομα στον ηλεκτροκινητήρα και συγκεκριμένα, αυτό της Bosch. Τοποθετημένος στο κέντρο του τροχού, διακρίνεται για την άμεση απόδοση της ροπής του.

«Βαρύ» όνομα στον ηλεκτροκινητήρα και συγκεκριμένα, αυτό της Bosch. Τοποθετημένος στο κέντρο του τροχού, διακρίνεται για την άμεση απόδοση της ροπής του.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

  • «Βαρύ» όνομα στον ηλεκτροκινητήρα και συγκεκριμένα, αυτό της Bosch. Τοποθετημένος στο κέντρο του τροχού, διακρίνεται για την άμεση απόδοση της ροπής του.
  • Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.
  • Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Κινητήρας-περιφερειακά

Το ηλεκτρικό μοτέρ του CUx ενσωματώνεται στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση που καθιστά περιττή την χρήση μετάδοσης και εξασφαλίζει άμεση απόκριση και απόδοση της ροπής. Τον ηλεκτροκινητήρα έχει κατασκευάσει η Bosch και το όνομα αυτής… δεν χρειάζεται συστάσεις: O τεχνολογικός γίγαντας έχει συνεργαστεί με ουκ ολίγες εταιρείες, παρέχοντας απαραίτητα συστήματα στα εκάστοτε μοντέλα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 2,8 kW ή 3,8 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα διόλου ευκαταφρόνητα 11,7 kgm στον τροχό. Την τροφοδοσία του κινητήρα αναλαμβάνει μια αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου, που λειτουργεί στα 60 Volt και έχει χωρητικότητα 30Ah ή 1,8 kWh. Η μέγιστη ταχύτητα του CUx ανέρχεται στα 50 χλμ./ώρα και έτσι το μοντέλο κατατάσσεται στα αντίστοιχα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και με το δίπλωμα ΑΜ. Η μονάδα ελέγχου φέρει 3 χαρτογραφήσεις ισχύος, που ο αναβάτης επιλέγει από κατάλληλα πλήκτρα στο τιμόνι.


Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικιακό ηλεκτρικό βύσμα, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7 ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75 χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. Στην δοκιμή μας, με φορτίο δύο ατόμων, την ισχυρότερη ρύθμιση ισχύος και οδήγηση «γκάζι στο τέρμα», η ελάχιστη αυτονομία που εξάγαμε έφτασε τα 45 χιλιόμετρα, που και πάλι είναι επαρκής για τον αστικό προσανατολισμό του CUx. Σε «μέσο κύκλο», με την ίδια χαρτογράφηση και ηπιότερη οδήγηση, εξάγαμε περίπου 55 χιλιόμετρα αυτονομίας κατ επανάληψη. To μοντέλο φέρει αναρτήσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος EBS.
 

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

Οι δύο δίσκοι παρά τα 180 χιλιοστά τους είναι απόλυτα επαρκείς για την άμεση επιβράδυνση. «Σκληρούτσικες» οι αναρτήσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »