Το νέο V-Strom φαίνεται πιο μαζεμένο αφού στην πράξη είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τον χωμάτινο αδερφό του, ενώ η πιο κραυγαλέα διαφορά εντοπίζεται στους αλουμινένιους τροχούς αντί των ακτινωτών που χρησιμοποιεί το DE και στο μέγεθος του μπροστινού 19αρη αντί του 21 ιντσών. Διαφορετικό είναι και το μπροστινό φτερό για να ταιριάξει με τη νέα διάσταση του τροχού. Παράλληλα έχει αφαιρεθεί προστατευτικός εξοπλισμός που είναι πιο απαραίτητος για εκτός δρόμου οδήγηση, όπως η ποδιά κινητήρα, οι χούφτες τιμονιού και η σίτα ψυγείου, τα οποία φυσικά υπάρχουν στον εξτρά εξοπλισμό για όποιον θέλει να τα τοποθετήσει. Από εκεί και πέρα όλα είναι γνώριμα. Το εμπρός μέρος φιλοξενεί τους κάθετα τοποθετημένους εξάγωνους LED προβολείς σήμα κατατεθέν των νέων μοντέλων Suzuki, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση του πίσω μέρους καταλήγει σε ένα LED φωτιστικό ευγενική χορηγία από το 1050. Διαφορετικοί είναι και οι χρωματισμοί σε σχέση με το DE, με την διαθέσιμη παλέτα να περιλαμβάνει, μαύρο μεταλλικό, ματ πράσινο και το μπλε μεταλλικό της δοκιμής. Το V-Strom χτυπάει υψηλή βαθμολογία σε θέμα συναρμογής και υλικών, ενώ το σηματάκι made in Japan στο ρεζερβουάρ, υπογραμμίζει την καταγωγή του μοντέλου και αίρει οποιαδήποτε αμφιβολία για την ποιότητα του.