Συμπέρασμα

Το V-Strom περνάει σε μια νέα εποχή και η ασφάλτινη έκδοση είναι αυτή που θα φορεθεί περισσότερο, κρίνοντας και από το κοινό του μοντέλου από τα προηγούμενα έτη. Συγκριτικά με το DE, είναι πιο στριφτερό, πιο πρακτικό και ευέλικτο, πιο εύκολα διαχειρίσιμο, έχει καλύτερη προστασία από τον αέρα και είναι 1.200 ευρώ φθηνότερο. Για όσους λοιπόν δεν έχουν σε πρώτη προτεραιότητα το χώμα και αναζητούν ένα commuter που μπορεί να γίνει διασκεδαστικό και ταυτόχρονα μια τουριστική μοτοσυκλέτα για να περιπλανηθούν μαζί του σε μακρινούς προορισμούς, το V-Strom με σωστή οδική συμπεριφορά και κινητήρα διαμάντι τα κάνει όλα καλά χωρίς να ζητάει πολλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Suzuki V-Strom 800 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά