Ο κινητήρας των 776κ.εκ. είναι ο ίδιος που φοράει και το DE χωρίς καμία αλλαγή. Δικύλινδρος σε σειρά, αποχωρίστηκε τη V διάταξη και διαθέτει στρόφαλο με χρονισμό ανάφλεξης 270 μοιρών, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά των V-Twin χωρίς τα προβλήματα μεγέθους και πολυπλοκότητας που τον συνοδεύουν. Παράγει 83,1 ίππους στις 8.500σαλ και μέγιστη ροπή 7,9kg-m στις 6.800σαλ και τροφοδοτείται από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 20 λίτρων, που σημαίνει ότι η αυτονομία αγγίζει τα 350 χιλιόμετρα με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,7 λ./100χλμ.
Αύξησε την ισχύ του Suzuki V-Strom 800 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Οι αλουμινένιοι κύλινδροι έχουν υποστεί ειδική κατεργασία επιμετάλλωσης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και βελτιωμένη στεγανοποίηση των ελατηρίων των εμβόλων, ενώ για την αντιμετώπιση των κραδασμών πρώτης τάξης που παράγει ένας δικύλινδρος εν σειρά, η Suzuki έχει χρησιμοποιήσει δύο αντικραδασμικούς άξονες, με το πατενταρισμένο αυτό σύστημα να τοποθετεί τα δύο αντίβαρα σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο και σε ίση απόσταση από αυτόν, κάτι που πρώτη φορά βλέπουμε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Το φιλτροκούτι τοποθετήθηκε κάτω από τη σέλα με τους αυλούς εισαγωγής να είναι οριζόντια τοποθετημένοι και να έχουν διαφορετικό μήκος με στόχο την βέλτιστη ροή αέρα, ενώ μεγάλο βάρος δόθηκε και στο σύστημα ψύξης (εξοπλίζεται και με ψυγείο λαδιού παρόμοιο με των GSX-R) με μια βαλβίδα να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού που εισέρχεται στον κινητήρα κατά την προθέρμανση, για γρήγορη σταθεροποίηση της καύσης και καθαρότερα καυσαέρια.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα)
3,9
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα)
4,44
100 - 0 (μέτρα)
42
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
5,7
Το 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης αλλά και με quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι ως επί το πλείστον τα ίδια. Περιλαμβάνουν 3 riding modes με διαφορετική απόκριση γκαζιού, traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εύκολης εκκίνησης Easy Start System, σύστημα υποβοήθησης χαμηλών στροφών (Low RPM Assist), καθώς και ABS με δύο επίπεδα παρεμβατικότητας. Συγκριτικά με το DE, απουσιάζει η λειτουργία G του traction control και η λειτουργία "Dirt" για απενεργοποίηση του ABS, που αφορούν χωμάτινη χρήση.