Αλλαγές έχουμε και στην εργονομία, με αποτέλεσμα η θέση οδήγησης να είναι διαφορετική σε σχέση με το DE και πιο τουριστική. Ένα νέο τιμόνι, στενότερο κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο κατά 13 χιλιοστά, τοποθετεί τα χέρια του αναβάτη πιο χαμηλά και λίγο πιο μπροστά. Παράλληλα τα μαρσπιέ έχουν μεταφερθεί 14 χιλιοστά πιο πίσω και 7 χιλιοστά πιο ψηλά, ενώ η σέλα έχει κατέβει 30 χιλιοστά χαμηλότερα, με το ύψος να βρίσκεται στα 825 χιλιοστά από το έδαφος. Εδώ να αναφέρουμε ότι τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα ψηλότερα μόνο ως προς το ύψος της σέλας, αφού στην πραγματικότητα βρίσκονται πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με του DE, γεγονός που συναινεί σε ξεκούραστές γωνίες των ποδιών και ευκολότερη πρόσβαση του αναβάτη. Το αφρώδες της σέλας είναι ικανοποιητικό για πολύωρη χρήση σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ είναι και αρκετά φιλόξενη ως προς τον συνεπιβάτη. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές που ενώνονται με την πίσω σχάρα χωρίς να αλλοιώνουν τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ενώ το V- Strom φέρει και υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, απαραίτητο στοιχείο για μια μοτοσυκλέτα τουρισμού.
Η ζελατίνα είναι φαρδύτερη και ψηλότερη σε σχέση με του DE, παρέχοντας επαρκή ανεμοκάλυψη σε συνθήκες ταξιδιού, όμως η ρύθμιση της γίνεται με τη χρήση εργαλείων (με allen κλειδί σε 3 θέσεις ύψους ανά 15χιλ) που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις προαποφασίσει για το επιθυμητό ύψος. Η έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών δεν εντυπωσιάζει από πλευράς γραφικών, αλλά είναι εύκολη στην ανάγνωση και συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε στην καθημερινότητα. Η αλλαγή των ρυθμίσεων γίνεται πανεύκολα από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, αλλά η έλλειψη συνδεσιμότητας της με smartphone δεν περνάει απαρατήρητη και επισκιάζει τις δυνατότητες της. Μια υποδοχή USB στην αριστερή πλευρά της οθόνης φροντίζει τη φόρτιση συσκευών καθ`οδόν.