Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)  776
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70
Συμπίεση (:1) Δ/Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  83,1/8500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  7,9/6800
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  20
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,7
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  150
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  150
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-19
Ελαστικό Π 150/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2255
Πλάτος (χλστ.) 905
Μεταξόνιο (χλστ.) 1515
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 825
Βάρος (κιλά)  223
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/N
Τraction Control / Ρυθμ.  N/N
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/N
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/Ο
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  N/N
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N/N

Σελίδα 1Suzuki V-Strom 800 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST BUY