Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  776
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70
    Συμπίεση (:1) Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  83,1/8500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  7,9/6800
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  20
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,7
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  150
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  150
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/80-19
    Ελαστικό Π 150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2255
    Πλάτος (χλστ.) 905
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1515
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 825
    Βάρος (κιλά)  223
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. N/N
    Τraction Control / Ρυθμ.  N/N
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer  N
    Yπολογιστής ταξιδιού  N
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  N
    Δείκτης θερμοκρασίας  N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/Ο
    Πλάγιο σταντ  N
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  N/N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N/N

    Σελίδα 1Suzuki V-Strom 800 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά