Suzuki V-Strom 800: Ο συνεχιστής του Best Seller 650 ήρθε για να μείνει
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 776cc με απόδοση 83 ίππων
19άρης τροχός εμπρός και δύο δίσκοι 310 χλστ εμπρός
Αμφίδρομο quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό
TFT οθόνη με αυτόματη αλλαγή φόντου και τιμή στα ευρώ
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 776cc με απόδοση 83 ίππων
Η ελληνική αγορά πραγματικά "αγκάλιασε" το V-Strom 650 από τις αρχές της τρίτης χιλιετίας και αυτό είναι κάτι που μπορεί να καταλάβει κανείς, κάνοντας απλά μία βόλτα στο δρόμο. Στα πρώτα 5 λεπτά μπορεί να συναντήσει 3 V-Strom 650 και αιτία αυτού σε μεγάλο βαθμό αποτελεί η αξιοπιστία και η πρακτικότητα του μοντέλου. Το νέο V-Strom 800 κινείται στα ίδια μονοπάτια, προσανατολισμένο στην ευχρηστία και την διάρκεια ζωής, αποκτώντας όμως έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με διαστήματα ανάφλεξης 270°, σε αντίθεση με V2. Είναι μία μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα, με τον κινητήρα 776cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση των 83 ίππων στις 8.500 σαλ, η ισχύς δεν θα σου λείψει ποτέ, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 78 Nm στις 6.800, με μεγάλο μέρος αυτής να αποδίδεται αρκετά χαμηλά στις στροφές κάνοντας την οδήγηση μέσα στην πόλη ξεκούραστη και ευχάριστη. Μπορείς κάλλιστα να έχεις στο κιβώτιο μία σχέση παραπάνω και να κινείσαι με 3-4.000 στροφές χωρίς σκορτσαρίσματα και τον κινητήρα να δουλεύει πολύ στρωτά κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Η μέση κατανάλωση μπορεί άνετα να πέσει κάτω από τα 5λ/100χλμ, ενώ με μικτή, ζωηρή οδήγηση θα κυμανθεί στα 5,5, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί εύκολα να πετύχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε συνθήκες ταξιδιού, ενώ αυτή δεν θα πέσει κάτω από τα 350 χιλιόμετρα στην καθημερινή χρήση, χάρη στο ρεζερβουάρ 20 λίτρων.
19άρης τροχός εμπρός και δύο δίσκοι 310 χλστ εμπρός
Ελέω ευχρηστίας και βελτίωσης της ασφάλτινης οδηγικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, το V-Strom 800 αποκτά τροχό 19 ιντσών εμπρός σε αντίθεση με τον 21 της έκδοσης DE που ήρθε στην αγορά λίγο νωρίτερα και οι τροχοί του είναι χυτοί αλουμινένιοι σε αντίθεση με ακτινωτοί (tubeless φυσικά). Σε επαρχιακά στροφιλίκια το πλάγιασμα από στροφή σε στροφή είναι πιο φιλικό και γρήγορο, ενώ σε αντίθεση με έναν 17άρη τροχό μίας sport touring μοτοσυκλέτας, ο 19 του V-Strom θα προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και σιγουριά σε ήπιες χωμάτινες διελεύσεις, προσφέροντας ένα ταξίδι χωρίς συμβιβασμούς. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δύο μεγάλους δίσκους 310 χλστ με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin και έναν δίσκο 260 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ το ABS μπορεί να ρυθμιστεί μεταξύ δύο επιπέδων παρεμβατικότητας. Η δοκιμή μας έδειξε 42 μέτρα για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας από τα 100χλμ/ω, μία πολύ καλή επίδοση. Για τις αναρτήσεις φροντίζει η Showa, με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-BP με ρυθμιζόμενη προφόρτιση εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά πίσω. Οι διαδρομές τους είναι στα 150 χλστ και "διαβάζουν" αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, προσφέροντάς σου την δυνατότητα να ξεφύγεις από την άσφαλτο και να κινηθείς σε χωμάτινα μονοπάτια.
Αμφίδρομο quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό
Το Traction Control δεν θα μπορούσε να λείπει από την μοτοσυκλέτα, ενώ ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα παρεμβατικότητας με την δυνατότητα να απενεργοποιηθεί και πλήρως. Στον στάνταρ εξοπλισμό της θα βρεις και ένα αμφίδρομο quickshifter με πολύ ομαλή λειτουργία, που βελτιώνει την σπορ (και όχι μόνο οδήγηση), που σε προδιαθέτει να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες χρησιμοποιώντας το. Υπάρχουν επίσης τρία διαφορετικά Riding Modes: A, B και C που δεν έχουν διαφορά στην ιπποδύναμη που αποδίδουν, αλλά στην απόκριση του γκαζιού, η οποία γίνεται πιο "αιχμηρή" στην λειτουργία Α και πιο ήπια και φιλική στην C. Τα ελαστικά της είναι διαστάσεων 110/80 εμπρός και 150/70 σε 17 ιντσών τροχό πίσω και το βάρος της πλήρης υγρών ανέρχεται στα 223 κιλά. Το ύψος της σέλας έρχεται πιο χαμηλά από εκείνο της DE έκδοσης, στα 825 χλστ και την καθιστά πιο προσβάσιμη σε μία ευρύτερη κλίμακα αναβατών με μετριότερα αναστήματα.
TFT οθόνη με αυτόματη αλλαγή φόντου και τιμή στα ευρώ
Η ζελατίνα της απλής έκδοσης είναι φαρδύτερη και πιο ψηλή από εκείνη της DE, προσφέροντας βελτιωμένη ανεμοκάλυψη, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί καθ` ύψος σε 3 θέσεις, μόνο όμως με την χρήση allen κλειδιού. Το εργονομικό τρίγωνο έχει μεταποιηθεί γενικότερα με γνώμονα την τουριστική οδήγηση και επιτρέπει επίσης και σε μία πιο σπορ θέση οδήγησης (στενότερο και χαμηλότερο τιμόνι, μαρσπιέ πιο πίσω και πάνω). Στον πίνακα οργάνων συναντάμε μία έγχρωμη και ευανάγνωστη TFT οθόνη, στην οποία αλλάζει αυτόματα το φόντο ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος και μέσω της οποίας μπορεί εύκολα ο αναβάτης να "παίξει" με τις ρυθμίσεις του ABS, TCS και Riding Modes. Πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ Suzuki είναι επίσης διαθέσιμη, τα οποία έρχονται και αυτούσια από την έκδοση DE, με ποδιά (εφόσον τοποθετηθεί και η απαραίτητη βάση) και βαλίτσες αλουμινίου, βάσεις βαλιτσών, χούφτες, προστατευτικά κάγκελα, θερμαινόμενα γκριπς και προβολείς ομίχλης. Η V-Strom 800 έρχεται σε τρία χρώματα: Pearl Vigor Blue, Metallic Matt Steel Green και Glass Sparkle Black και κοστίζει από 10.995 ευρώ. Πιστεύετε ότι θα καταφέρει να αναπαράξει την επιτυχία του προκατόχου της στο πέρασμα του χρόνου.