Συμμετέχει η Tacita με το ηλεκτρικό Discanto στο Dakar 2024
Επαναφέρει η Tacita ηλεκτρικό δίκυκλο στο dakar
Δίνει το παρόν και η HySE με υδρογονοκίνητο όχημα
Καινοτόμο 5τάχυτο σασμάν για το Discanto
Εκκεντρική εμφάνιση, επικεντρωμένο στις επιδόσεις
Επαναφέρει η Tacita ηλεκτρικό δίκυκλο στο dakar
Για το 2024 η Tacita θα αγωνισθεί στο Dakar Rally με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα: Discanto. Η εταιρεία μάλιστα δεν κινείται σε άγνωστα εδάφη, καθώς το 2020 ήταν η πρώτη που συμμετείχε στον θεσμό με ηλεκτρικό δίκυκλο αφήνοντας το στίγμα της στην ιστορία της ηλεκτροκίνησης και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Δίνει το παρόν και η HySE με υδρογονοκίνητο όχημα
Δεν είναι η πρώτη συμμετοχή της ηλεκτροκίνησης στο Dakar καθώς η Acciona ήταν η πρώτη κατασκευάστρια που κατάφερε να τερματίσει με ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο το 2017, ενώ ο Carlos Sainz έγραψε ιστορία το 2022 όντας ο πρώτος οδηγός που κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο σε ένα stage του rally με ηλεκτρικό όχημα: το Audi RS Q E-Tron. Τώρα, το γκρουπ HySE που αποτελείται μεταξύ άλλων από τις ιαπωνικές: Kawasaki, Honda, Yamaha και Suzuki, έρχεται να αφήσει το δικό της στίγμα στην ιστορία του θεσμού αφού θα συμμετέχει με ένα buggy που θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα καύσης υδρογόνου. Ο κινητήρας αυτός μάλιστα προορίζεται για μια μοτοσυκλέτα που αναπτύσσει η Kawasaki με βάση το Ninja H2SX.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Καινοτόμο 5τάχυτο σασμάν για το Discanto
Η Tacita έχει αναπτύξει για το Discanto ένα καινοτόμο σασμάν 5 ταχυτήτων (σε αντίθεση με τα συμβατικά ηλεκτρικά οχήματα που έχουν μια ταχύτητα), όπως επίσης κι ένα σύστημα υδρόψυξης για τον ηλεκτροκινητήρα και το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας. Οι μπαταρίες του μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν, ώστε να γίνεται γρήγορα η αλλαγή αυτών που έχουν αδειάσει στα διαλείμματα ανεφοδιασμού του Dakar.
Εκκεντρική εμφάνιση, επικεντρωμένο στις επιδόσεις
Η εμφάνισή του σίγουρα δεν "κάθεται καλά στο μάτι" για τις προτιμήσεις του μέσου αναβάτη, με το μπροστινό fairing να εξέχει κατά πολύ μπροστά από το ανεστραμμένο πιρούνι και την "κοφτή" ουρά του να μην ξεπερνάει τον πίσω τροχό. Η Tacita βέβαια είναι επικεντρωμένη στις επιδόσεις του Discanto και θέλει να γίνει το όνομά της τρανταχτή απόδειξη των δυνατοτήτων των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Ποιος άλλωστε θα ήταν καλύτερος τρόπος να το πετύχει, από την συμμετοχή στο πιο σκληροπυρηνικό Rally του κόσμου; Η εταιρεία θα χρησιμοποιεί κατά τη διάρκεια του αγώνα τα επωνομαζόμενα "T-Stations", χώρους εργασίας για την Tacita Formula Corse οι οποίοι δεν παράγουν διοξείδιο του άνθρακα και ηχορύπανση κατά την λειτουργία τους.