Σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων από την Piaggio

Σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων από την Piaggio

Με όλο και περισσότερες εταιρείες να αναπτύσσουν δικά τους συστήματα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, ήταν η σειρά της Piaggio να παρουσιάσει το δικό της σύστημα, το οποίο έρχεται με μια βασική καινοτομία.

Το σχέδιο της Piaggio, που αποκαλύφθηκε μέσω μιας λεπτομερούς αίτησης για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, έχει ως στόχο την αλλαγή χρονισμού στην εισαγωγή των μονοκύλινδρων κινητήρων με έναν εκκεντροφόρο άξονα, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στα σκούτερ. Αυτό μεταφέρει μεγάλη πίεση στα τμήματα σχεδιασμού, καθώς τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά σε αυτή την κατηγορία, κάνοντας την απλότητα και τη χρήση όσο λιγότερων εξαρτημάτων είναι δυνατό ζωτικής σημασίας.



Με μια πρώτη ματιά, το σύστημα της Piaggio μοιάζει με το VVA (Variable Valve Actuation) της Yamaha, που βρίσκουμε σε μοντέλα όπως το YZF-R 125 και το MT 125, όμως υπάρχει μια βασική διαφορά, η οποία δίνει στο σύστημα της Piaggio ένα πλεονέκτημα.

Αρχικά, όπως και το σύστημα της Yamaha, έτσι και το σχέδιο της Piaggio έχει δύο προφίλ για τα έκκεντρα που χειρίζονται τις βαλβίδες εισαγωγής, με καθένα να αλλάζει την κίνηση των έκκεντρων. Κοινό στοιχείο είναι επίσης η ύπαρξη ενός πείρου πάνω από το βραχίονα που ελέγχει αυτή την κίνηση.


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »