• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα 5 μεσαία με την μεγαλύτερη αυτονομία

 

Τα μεσαία κυβικά περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες που προσφέρουν επιδόσεις και ευκολία στην καθημερινή χρήση, χωρίς να έχουν υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτά είναι τα 5 μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, που θα σας πάνε πιο μακριά με ένα γέμισμα.



Kawasaki Ninja 650: 7.990 ευρώ
Κατανάλωση: 5,2 λ/ 100 χιλ. 
Αυτονομία: 288 χιλιόμετρα


Πολλές φορές είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγείς γρήγορα μια μοτοσυκλέτα των 68 ίππων, παρά να πηγαίνεις αργά με ένα τέρας των 200 ίππων. Από όπου και να την κοιτάξεις ¨φωνάζει¨ superbike. Επιθετικός, μυώδης σχεδιασμός με έντονες γωνίες και λεπτομέρειες που παραπέμπουν κατευθείαν στο ZX 10R.  Όσον αφορά την ποιότητα, μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα υλικά και την συναρμογή των πλαστικών, αλλά και με την βαφή, που στον ήλιο έδειχνε ακόμα πιο εντυπωσιακή. Η αίσθηση με το που καθίσεις στη σέλα, είναι ότι έχεις να κάνεις με μία πρακτική και άνετη για καθημερινή μετακίνηση μοτοσυκλέτα. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα, αφού σχεδιασμός superbike και άνεση στην πίσω σέλα δεν πάνε μαζί. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 649 κ.εκ βελτιώθηκε και χάρη στη νέα κεφαλή, το νέο σχεδιασμό εκκεντροφόρων και τις νέες πεταλούδες γκαζιού έχει γίνει ακόμα πιο φιλικός. Η απόδοση του είναι 68 ίπποι στις  8.000σαλ και 6,7 κιλά ροπής στις 6.500σάλ., αλλά όταν χρειαστεί, μπορεί άνετα να κινεί τη βελόνα του στροφόμετρου στο κόκκινο φάσμα. Το μικρό της βάρος, σε συνδυασμό με τη λεπτή σιλουέτα και τα στενά κλιπ ον, κάνουν πολύ εύκολη την κίνηση στην πόλη, ειδικά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το ύψος της άνετης σέλας που βρίσκεται στα 790 χιλ από το έδαφος, θα βοηθήσει και αναβάτες μικρότερου αναστήματος, να πατήσουν σταθερά όταν χρειαστεί. Μπορείς να ταξιδεύεις ξεκούραστα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ώρα, αφού μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 200χλμ/ωρα στο κοντέρ. Η μοτοσυκλέτα μοιάζει με superbike αλλά δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας της. Αυτό πρέπει να το έχεις στο μυαλό σου, όταν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Δεν θα σου πει όχι, αλλά τα όρια της όπως είναι φυσικό, θα έρθουν πολύ πιο νωρίς από μια superbike. 



Suzuki SV650: 6.895 ευρώ
Κατανάλωση: 4,6λ. / 100 χιλ.
Αυτονομία: 300 χιλιόμετρα


Το νέο SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης και προσθέτει πάνω σε αυτό, αφού οι δυνατότητές του δεν το περιορίζουν μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Σχεδιαστικά πατάει στις ρίζες του και βρίσκεται κοντά στο πρώτο μοντέλο της σειράς με το στρογγυλό φανάρι με το διάφανο κρύσταλλο και το ατσάλινο πλέον πλαίσιο χωροδικτύωμα, να κυριαρχούν. Ποιοτικά καταφέρνει να ξεχωρίζει, καθώς αποτελεί γνήσιο Made in Japan “προϊόν ”.  Αψογη βαφή των πλαστικών και μεταλλικών του επιφανειών και αντίστοιχα υψηλά επίπεδα συναρμογής και συναρμολόγησής. Η σέλα έχει όμορφη σχεδίαση και ιδιαίτερα ποιοτική επένδυση η οποία είναι και αντιολισθητική. Το μειωμένο αφρώδες ανάγει τη σέλα σε μία από τις χαμηλότερες στην κατηγορία με το ύψος από το έδαφος να φτάνει στα 785 χλστ. Το κομμάτι του συνεπιβάτη είναι μικρό και θα τον κρατήσει ξεκούραστο σε βόλτες που δεν ξεπερνούν τη μία ώρα. Το 8βάλβιδο μοτέρ που κινεί το νέο SV βρίσκεται κοντά μας τα τελευταία 16 χρόνια και είναι ο συνδετικός κρίκος της μοτοσικλέτας με το πρώτο SV650. Σε αυτή την τελευταία του αναβάθμιση του, οι Ιάπωνες ανασχεδίασαν περισσότερα από 60 εξαρτήματα του αειθαλούς μοτέρ με τα δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο. Η ισχύς παρουσιάζεται αυξημένη, φτάνοντας τους 75 ίππους, ενώ η ροπή των 6,5 κιλών κορυφώνεται πλέον 1.700σαλ. ψηλότερα, στις 8.100. Στο κέντρο της πόλης το νέο SV650 αποδεικνύεται ένα πραγματικό διαμαντάκι. Στους ελιγμούς βοηθά η σωστή κατανομή του βάρους που κάνει το SV να θυμίζει ακόμη ελαφρύτερη μοτοσικλέτα από αυτό που είναι. Ιδιαίτερα ευχάριστος είναι και ο κινητήρας, πολύ ελαστικός και η απόδοσή του είναι μεστή από τις χαμηλές στροφές. Τον ευχάριστο χαρακτήρα του SV θα τον απολαύσει ο αναβάτης και σε δρόμο με στροφές. Η μοτοσικλέτα αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση, το πιρούνι της παραμένει βιδωμένο και υπό πίεση, ενώ το πίσω μέρος θα ανοίξει και εδώ την τροχιά του πάντα ελεγχόμενα. 



Honda CB650F
Κατανάλωση: 5,3 λ / 100χιλ.
Αυτονομία: 326 χιλιόμετρα


Το CB650F είναι μια πολύ όμορφη, ιδιαίτερα ποιοτική και καθημερινή μοτοσικλέτα. Η σαγηνευτική του εμφάνιση είναι μόνο η αρχή για μια σχέση που θα κρατήσει χρόνια.  Η σχεδίασή των λαιμών της εξάτμισης έρχεται απευθείας από το 1975 και το νέο τότε CB 400 Four που είχε αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια σε όλα τα επίπεδα. Τα πλαστικά που κρύβουν το ψυγείο από το πλάι προσθέτουν… μυϊκό όγκο στο εμπρός μέρος. ενώ αντίθετα η αιχμηρή ουρά είναι λεπτή και αθλητική κάτι που δημιουργεί αυτή την ιδιαίτερα επιθυμητή σπορ ανισορροπία που ψάχνει κανείς σε μια μοτοσικλέτα. Η εντυπωσιακή εικόνα συμπληρώνεται από την πολύ καλή ποιότητα σε βαφή, συναρμογή και συναρμολόγηση. Η Honda έχει αποβάλλει οποιαδήποτε αίσθηση επιθετικότητας από τη μοτοσικλέτα της τοποθετώντας το τιμόνι σχετικά ψηλά με αποτέλεσμα να πέφτει ελάχιστο βάρος στους καρπούς. Για τον συνεπιβάτη τα επίπεδα άνεσης βρίσκονται στα πλαίσια της κατηγορίας και λίγο παραπάνω αφού στην ουρά θα βρει και έξυπνα κρυμμένες χειρολαβές. Ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας με τις 16 βαλβίδες και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοση του μοτέρ μέχρι και τις 4.000σαλ., ώστε η μετάβαση στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας να είναι γραμμική. Η απόδοση φτάνει τους 87 ίππους στις 11.000σαλ με μέγιστη ροπή 6,4 kg-m στις 8.000σαλ. Το καλό ζύγισμα του πλαισίου βοηθά πολύ στους ελιγμούς όπως βοηθά και το καλό κόψιμο του τιμονιού. Όσο αφορά στον κινητήρα πρέπει να σας πούμε ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ιαπωνικό αρνάκι αφού ο τρόπος που αποδίδει είναι τόσο φιλικός που μάλλον δεν θα ενθουσιάσει τους πιο έμπειρους. Οι 85 ονομαστικοί ίπποι είναι αρκετοί για να δείτε 225 χλμ./ώρα στο ψηφιακό κοντέρ. Στο πεδίο χρήσης, πέρα από την πόλη, περιλαμβάνεται και ο επαρχιακός. Ο αναβάτης μπορεί να πιάσει εύκολα σβέλτο ρυθμό. Αν ο αναβάτης έχει όρεξη μπορεί να το κυνηγήσει με τη μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται απόλυτα σταθερή και στην τελική της. 



Kawasaki Versys 650: 8.690 ευρώ
Κατανάλωση: 5,5λ. / 100χιλ.
Αυτονομία: 382 χιλιόμετρα


Το Versys παραμένει μια εξαιρετική επιλογή ως πολυεργαλείο, δηλαδή αυτό που είναι ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη κατηγορία. Μπορεί το 650 να εξακολουθεί με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ το 1000 να έχει στραφεί σε τετρακύλινδρες λογικές, ωστόσο πλέον η φαμίλια Versys μοιράζεται μια κοινή εμφανισιακή ταυτότητα. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Kawasaki. Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά και όποιος έχει ξανακαβαλήσει κάποιο προηγούμενο Versys γρήγορα θα νιώσει οικεία και πάνω στο νέο μοντέλο. Η σέλα δεν έχει σημαντικές διαφορές από πριν, παραμένει εξίσου φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για ισχυρότερες χαμηλές και μεσαίες. Κοιτώντας όμως στα τεχνικά χαρακτηριστικά θα προσέξουμε πως συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο έχουμε περίπου 5 επιπλέον άλογα 500 στροφές ψηλότερα (69 στις 8.500 το μοντέλο του 2015, 64 στις 8.000 το προηγούμενο), ενώ η μέγιστη ροπή έχει ακόμη μεγαλύτερη μετακίνηση προς τα πάνω στο στροφόμετρο: 6,5 χιλιογραμμόμετρα και στις δύο εκδοχές του κινητήρα, όμως στις 7.900σαλ. πλέον από 7.000 πριν. Εκεί είναι σαφέστατα η καλύτερη περιοχή του και εκεί είναι που θα σε ξεσηκώσει από πλευράς απόδοσης αλλά και ήχου. Τα καλά έρχονται μετά τις 6.000 και αν θες να είσαι στην καλύτερη περιοχή του τότε μοιραία θα κρατάς τη βελόνα του στροφόμετρου καρφωμένη στα πέριξ των 8.000, δηλαδή στη μέγιστη ροπή του. Στην πόλη μετατρέπεται σε ένα υπάκουο μαγικό χαλί, καταπίνει λακούβες, ξεκολάει σβέλτα όποτε γυρίσω χορταστικά τη γκαζιέρα και σταματά αποφασιστικά. Στο ταξίδι η μοτοσικλέτα μπορεί να κρατά μια μέση ταχύτητα της τάξης των 120 ως 140 όλη μέρα. Τα πάντα ως τα 160 είναι μέσα στο ρεπερτόριό της, αλλά από κει και πάνω αρχίζουμε να πλησιάζουμε στην τελική της. 



Suzuki V-Strom 650: 8.895 ευρώ
Κατανάλωση: 4,7λ / 100χιλ.
Αυτονομία: 425 χιλιόμετρα


Το V-Strom είναι μια μοτοσυκλέτα, που μπορείς να χρησιμοποιείς για τις καθημερινές σου μετακινήσεις και το Σαββατοκύριακο να αναζητάς την περιπέτεια μαζί της. Το V-Strom 650 ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της έκδοσης των 1000 κυβικών, ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας των on - off της Suzuki. Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη συναρμογή των πλαστικών και δεν παρουσιάστηκαν τριγμοί ούτε κατά τη διάρκεια σκληρής χρήσης στο χώμα. Ανεβαίνοντας στην σέλα, γίνεται αμέσως αντιληπτή η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας, καθώς τα 216 γεμάτα κιλά είναι προσεκτικά κατανεμημένα. Η σέλα σε τοποθετεί κοντά στο ρεζερβουάρ και είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες. Παρέχει απλόχερα χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ δεν θα κουράσει μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών, με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το V-Strom 650 XT, είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος V-2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, απόδοσης 67 ίππων. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το traction control, η παρεμβατικότητα του οποίου μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί τελείως από έναν διακόπτη στην αριστερά μεριά του τιμονιού. Το νέο V-Strom 650 XT σε κερδίζει αμέσως με το που ανέβεις στη σέλα του. Η λεπτή σιλουέτα του και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, εμπνέουν εμπιστοσύνη και τον διευκολύνουν στις μανούβρες και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες. Μέσα στην πόλη δεν θα σε προβληματίσουν τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα,  το φυσικό της περιβάλλον, όμως, είναι η εθνική και το συνεχόμενο στροφιλίκι των επαρχιακών δρόμων. Σε ταχύτητες cruising, καταπίνει εύκολα τα χιλιόμετρα των εθνικών οδών. Σε επαρχιακό δρόμο, αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα χάρη στο μικρό βάρος και την γεωμετρία του. Οι βατοί χωματόδρομοι δεν το τρομάζουν, πλαίσιο και ανάρτηση είναι σύμμαχοι του αναβάτη στην κίνηση εκτός δρόμου, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. 



 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ