Αφήστε στην άκρη όποιες τυχόν προκαταλήψεις έχετε, σχετικά με τον κυβισμό και το...μέγεθος. Η KYMCO μπορεί να επιβεβαιώσει ότι GT Scooters και μικρός κυβισμός γίνεται. Το εμπρός και το πίσω μέρος χαρακτηρίζονται από έντονες γραμμές, ενώ σημαντικό ρόλο στην οπτική εικόνα παίζουν τα φωτιστικά σώματα. Η θέση του αναβάτη είναι ιδανική, καθώς το μαλακό αφρώδες υποχωρεί και τον «αγκαλιάζει». Ο συνεπιβάτης έχει ένα μεγάλο κομμάτι σέλας στην διάθεσή του, ίδιας σκληρότητας και μεγάλου πλάτους. Ανοίγοντας την σέλα, μπορείς να αποθηκεύσεις 2 κράνη κλειστού τύπου και διάφορα μικροπράγματα. Για το έργο, επιστρατεύτηκε ο κινητήρας G5 της εταιρείας, ο οποίος είναι υγρόψυκτος, 4βάλβιδος και αποδίδει 12,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής. Το X-Town 125 έχει απλά κορυφαία ποιότητα κύλισης. Η θέση οδήγησης, ο αθόρυβος κινητήρας που δεν παρουσιάζει καθόλου κραδασμούς και ο τρόπος που «ρολάρει» στο δρόμο το scooter, συνάδουν κατά γράμμα με τις GT επιταγές. Χάρη στο διπλό πλαίσιο του, το X-Town ελίσσεται άμεσα χωρίς να χάνει στιγμή την στιβαρή του αίσθηση, στοιχείο που παραμένει στον ανοιχτό δρόμο αλλά και στις στροφές.