“Ανόθευτη” αίσθηση, “άσπιλη” εμφάνιση, ξεκάθαρες και σταράτες κουβέντες. Οι Βρετανοί, παρ΄ ότι έχουν το copryight ορισμένων αρχετυπικών μοτοσικλετών, προχώρησαν σε πιο extreme αισθητικά μονοπάτια, που ενεργοποιούν τα παβλοφικά αντανακλαστικά των μοτοσικλετιστών και προκαλούν ακατάσχετη σιελόρροια και επιθυμία για βόλτα. Μόνο ο οδηγός επιτρέπεται πάνω στο Bobber και παρ΄ ότι η σέλα παραείναι στιλάτη για να είναι και άνετη, στην πράξη σε εκπλήσσει ευχάριστα με το πως συμπεριφέρεται στα μαλακά μόρια. Ο 1200άρης δικύλινδρος που εφαρμόζεται σε πολλά μοντέλα της Modern Classic γκάμας της Triumph, δίνει και εδώ το παρών. Έχει νέο φιλτροκούτι και νέες εξατμίσεις, με αποτέλεσμα η απόδοση του να παρουσιάζεται διαφοροποιημένη στους 77 ίππους στις 6.100σαλ. και τα 10,8 kg-m στις 4.000σαλ. Οι Βρετανοί μελέτησαν πολύ την “βόλτα” ως την υψηλότερη μορφή μοτοσικλετιστής έκφανσης, την αντιμετώπισαν ως κάτι ιερό και δεν ήθελαν σε καμία περίπτωση το Bobber να απογοητεύει, αρκούμενο μόνο σε μια πανέμορφη εμφάνιση. Ροπή πανταχού παρούσα από το ρελαντί, η μοτοσικλέτα μπορεί άνετα να ξεκινήσει και με δευτέρα ή με τρίτη στο κιβώτιο χωρίς κανένα πρόβλημα. Ελαφριά σε αίσθηση και ευκολοδήγητη, δεν θα σε δυσκολέψει καθόλου μέσα στην πόλη, όπου θα μπλεχτεί χωρίς πρόβλημα ακόμα και μέσα σε ζόρικα μποτιλιαρίσματα. Σε ρυθμούς σβέλτα προς γρήγορα, μπορούμε μετά βεβαιότητας να πούμε ότι μακράν το πιο “αθλητικό” μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μπαίνει εύκολα στις στροφές, μένει εκεί που θα του υποδείξεις και βγαίνει απολαυστικά, με τον κινητήρα να έχει διάρκεια και σε υψηλούς (τηρούμενων των αναλογιών) ρυθμούς περιστροφής.
Καθαρά και μόνο από άποψη αισθητικής το Indian. Μπαμπάτσικο και μηχανάρα με τα όλα της. Αν όμως έπρεπε να κυκλοφορήσω με κάποιο από αυτά τα μηχανάκια στην Ελλάδα, τότε θα διάλεγα το Triumph.
Καθαρά και μόνο από άποψη αισθητικής το Indian. Μπαμπάτσικο και μηχανάρα με τα όλα της. Αν όμως έπρεπε να κυκλοφορήσω με κάποιο από αυτά τα μηχανάκια στην Ελλάδα, τότε θα διάλεγα το Triumph.
TRIUMPH BOBBER ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ! (...καλύτερα στο κεφάλι, για μηχανές μιλάμε)