Ένας κινητήρας παράδειγμα προς μίμηση και ένα εξαιρετικό πακέτο αναρτήσεων-φρένων, που θα κρατήσουν τη σημαία της σπορ συμπεριφοράς ψηλά, σκεπασμένα κάτω από τον μανδύα του τουρισμού, της περιπέτειας και της προσιτής τιμής. Πρόκειται για ένα συμπαγές μοντέλο με μετρημένες διαστάσεις, χωρίς φανφάρες και τσάμπα εντυπωσιασμούς, αλλά με καλλίγραμμη σιλουέτα που ενσωματώνει επιμέρους αιχμηρά στοιχεία. Ποιοτικά, το 650ΜΤ συναγωνίζεται ακριβότερες κατασκευές σε λεπτομέρειες φινιρίσματος, συναρμογής υλικών και βαφής. Σημαντικό μέρος της άνεσης, οφείλεται στη σέλα, με το αφρώδες υλικό να προσφέρει ξεκούραστες πολύωρες βόλτες. Το ύψος της βρίσκεται στα 840 χιλιοστά και δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, χάρη στο στενότερο εμπρός της μέρος.
Ο υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 649 κυβικών εκατοστών, βασίζεται σε αυτόν που φορούσαν τα ER6 της Kawasaki. Η απόδοση του φτάνει τους 61 ίππους στις 8.750σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 6,3 κιλά στις 7.000σ.α.λ. Ο μαζεμένος όγκος είναι ευεργετικός στην κίνηση της πόλης, όπου το ΜΤ θα ξεγλιστρήσει ακόμα και σε πυκνό μποτιλιάρισμα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με το ύψος του τιμονιού να υπερκερνάει, τους καθρέπτες των τετράτροχων και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να συνδράμει στην ευελιξία και τους επιτόπιους ελιγμούς. Ανετη σέλα, ξεκούραστη θέση οδήγησης, όμως τα εύσημα πάνε στον απολαυστικό κινητήρα με τη γεμάτη και τη μεστή λειτουργία. Ομαλός μέχρι τις 2500σαλ και από εκεί και πάνω άμεσος και αποδοτικός, με τη καμπύλη ροπής να ανεβαίνει γεωμετρικά όσο το στροφόμετρο γεμίζει. Δεν εμφανίζει κομπιάσματα, έχει σχεδόν μηδενικούς κραδασμούς, ελέω αντικραδασμικού άξονα, ενώ αγαπημένο του σημείο είναι οι μεσαίες. Κρατώντας σταθερή ταχύτητα 120-140, μπορείς και να κινείσαι άνετα και οικονομικά για ολόκληρη τη μέρα.